Här finns Oblivion fakta!
Först: Hur köper man huset i Cheyrindal? :blink: :medieval:
Här finns Oblivion fakta!
Först: Hur köper man huset i Cheyrindal? :blink: :medieval:
Du ska väl alltid prata med kungen? Eller menar du skrigrad? För att det är bara där jag vet som det är annorlunda köp :cool:
Annorlunda i Skingrad? Jag köpte nyss ett hsu där ju, så vad är det som är annorlunda? :huh:
Man köper inte direkt av counten (kungen) Man måste springa och ränna efter hans betjänt... För att kungen visar sig alldrig i almänheten,.. Kan det han undrade... Vart man kan hitta kungen
Jag menar "House For Sale" i Cheydinhal! Det finns inget sånt där hus som i Imperial City.... Ska man prata med kungen? Men vart finns han då?
:medieval: :medieval: :medieval: :ph34r:
↗ till inläggetJag menar "House For Sale" i Cheydinhal! Det finns inget sånt där hus som i Imperial City.... Ska man prata med kungen? Men vart finns han då?
:medieval: :medieval: :medieval: :ph34r:
Finss ett hus i Imperial City...i waterfront bland alla luffare...du köper huset i marked distrikt
Kungen finns där alla kungar brukar finnas... I sitt slott skulle jag tro XD
Men vad menar du med att det inte finns ett "sånt" hus i imperial city? Eller finns eller vad du sa?.. I imperial så måste man gå till det där kontoret för att köpa.. Om du trodde att det inte fanns.
:)
Jag har dödat för att få hus ^^
Haha... Det kan man göra i dom tidigare spelen ja... Men inte i oblivion IV...
Gör som Capt Sand sa gå och snakka me counten i Castel Cheydinhal
det enda som jag vet som va annorlunda med att köpa hus och det var i Anvil
för där så snakka jag med en (kärring tror jag att det var) hon vela bli av med sitt hus för att det var hemsökt av spöken och jag köpte det billigt och sedan så följde en trökig quest för att få väck alla spöken. Men det kanske finns ett till hus i Anvil som går att köpa av kungen (har ej kollat så noga).
:) Castel lät faktist mycket bättre än Castle :)
Men det är en kille... Som heter något med Velvius som man möter på en sån där Inn :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in