💬
Logga in
Fuska.se

Mp2 Vad Ska Jag Göra?

14 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

titeln säger allt!

vad ska jag göra nu då?

Nivå 6 · Fuskare

Du ska hämta Power Bomb från Power Bomb Guardian.

Gå till rummet där du mötte Alpha Blogg (i Torvus). Mittemot där du fick gravity boost finns en portal, som du nu kan nå med Spider Ball. Gå in i portalen för att komma till mörka världen, och där möter du Power Bomb Guardian. Döda den så får du Power Bomb.

Senast ändrad:

1 Jan 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

oj, glömde säga att jag redan klarat den bossen

lättast av dom alla

var i sancuary fortress (felstavat) finns dark samus 2?

nån som vet?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

I Aerie i Light World.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

ett mera detaljerat svar tack!

Nivå 6 · Fuskare

Hur långt har du kommit? Har du varit i Gyro Chamber i Sanctuary? Och om du har det, har du stoppat dem snurrande ringarna?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

länge sedan (över ett år sen sen)

jag är vid main research

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

För att komma till Aerie så ska du stanna ringarna i Gyro Chamber, sen gå ut på den stora ringen. Därifrån så använder du Spider Ball för att ta dig upp på den lilla ringen. Rulla över till andra sidan av ringen och använd Boost Ball för att krossa rutan. Gå in genom dörren där så kommer du till ett rum där du ser Dark Samus. Gå genom dem två portarna så är Dark Samus borta. Gå sen in genom nästa dörr till Aerie och möt Dark Samus.

Efter du har mött henne så behöver du bara göra ett litet pussel för att få Echo Visor.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

oj trodde du mena dom andra ringarna

jag har bara stannat en av dom ,den stora,

hur stannar man den lilla?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

När du kommer in i rummet så finns det två hissar till höger, gå förbi den första till den andra och åk upp med den. Det finns en massa behållare där, spräng dem med en Power Bomb så kommer det upp en Morph Ball Slot. Aktivera den så kommer det upp ett pussel på glaset (där man ska få samma färger på samma rad). Klara det och det kommer en till Morph Ball Slot, aktivera den så stannar den lilla ringen.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

tack!

ok

EDIT:har fixat echo visor och är tillbaka nere

vad ska göra nu då?

Nivå 6 · Fuskare

Nu ska du bara hitta alla nycklar till templet. Det är bara att söka i Dark World så hittar du dem till slut.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

oki doki

EDIT:jag såg att man ska klå en som heter quadraxis innan man samlar nycklarna.finns det nåt mer detaljerat svar på vart quadraxis är?

EDIT 2:hur funkar dom där stolp-prylarna som ,när man har echo visor igång ,det är en bild på en nyckel på & hur funkar dom dära dörrarna som är kopplade till stolp-prylarna?

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Quadraxis är i Hive Temple, men du måste ha alla Hive Keys för att komma till honom.

För att kunna öppna en Echo Gate behöver du Annihilator Beam, som du får efter Quadraxis.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Quadraxis är i Hive Temple, men du måste ha alla Hive Keys för att komma till honom.

För att kunna öppna en Echo Gate behöver du Annihilator Beam, som du får efter Quadraxis.

det första kom jag på sen ,men den andra säger jag tack för

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in