Ray2704 Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) oki doki EDIT:jag såg att man ska klå en som heter quadraxis innan man samlar nycklarna.finns det nåt mer detaljerat svar på vart quadraxis är? EDIT 2:hur funkar dom där stolp-prylarna som ,när man har echo visor igång ,det är en bild på en nyckel på & hur funkar dom dära dörrarna som är kopplade till stolp-prylarna? Redigerat 1 Januari 2007 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Quadraxis är i Hive Temple, men du måste ha alla Hive Keys för att komma till honom. För att kunna öppna en Echo Gate behöver du Annihilator Beam, som du får efter Quadraxis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Quadraxis är i Hive Temple, men du måste ha alla Hive Keys för att komma till honom. För att kunna öppna en Echo Gate behöver du Annihilator Beam, som du får efter Quadraxis. det första kom jag på sen ,men den andra säger jag tack för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg