💬
Logga in
Fuska.se

Brukar Ni Fuska På Era Spel?

14 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Som rubriken lyder, brukar du fuska till dina spel?

Själv brukar jag inte fuska förutom om jag möjligtvis klarat av spelet eller om det inte är så "stora" fusk.

Nivå 2 · Novis

Orka fuska. Men ibland när ett spel är tråkigt kan man fuska.

Nivå 4 · Lärling

nej jag brurkar inte fuska

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

mm, Playstation brukar jag inte fuska så mycket till!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

Har inte sett att den tråden fanns, den har antagligen inte varit aktiv på ett tag! Den fanns åtminstone inte på första sidan!

Nivå 2 · Novis

ja fuskar aldrig förn jag redan har klarat av spelet =P

1 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

dom ända spelet som är kul att fuska på är gta-spelen. men man sparar ju inte efter de

Nivå 5 · Fuskare

Jag brukar fuska första gången jag klarar spelet sen när jag får tråkigtbrukar jag köra utan fusk. I GTA så kallar jag inte att spawna bilar för fusk iochmed att det inte hjälper en så mycket i spelet.

Nivå 0 · Nykomling

ja fuskar bara när jag har klarat ut spelet några gånger...om det inte är Gta spel då brukar ja fuska för att de ska bli roligare

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Har ibland tagit till fuskkoder till R&C3 bl.a. skrivit in koder så man får lasersvärd eller nåt sånt!

Nivå 6 · Fuskare

Brukar fuska lite då och då. Ibland när det är riktigt riktigt svårt eller bara för att ha roligt och inte spelar för att klara av spelet :D

2 Jan 2007
↗ till inlägget

Har inte sett att den tråden fanns, den har antagligen inte varit aktiv på ett tag! Den fanns åtminstone inte på första sidan!

Jo den var på första sidan, i övriga konsoller
Nivå 1 · Novis

jag fuskar bara när jag tycker spelat börgar bli tråkigt :)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

§1.13 Tråd Låst

Köp omröstningskort eller skaffa FuskaVIP.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.