Som rubriken lyder, brukar du fuska till dina spel?
Själv brukar jag inte fuska förutom om jag möjligtvis klarat av spelet eller om det inte är så "stora" fusk.
Som rubriken lyder, brukar du fuska till dina spel?
Själv brukar jag inte fuska förutom om jag möjligtvis klarat av spelet eller om det inte är så "stora" fusk.
Orka fuska. Men ibland när ett spel är tråkigt kan man fuska.
nej jag brurkar inte fuska
mm, Playstation brukar jag inte fuska så mycket till!
Har inte sett att den tråden fanns, den har antagligen inte varit aktiv på ett tag! Den fanns åtminstone inte på första sidan!
ja fuskar aldrig förn jag redan har klarat av spelet =P
dom ända spelet som är kul att fuska på är gta-spelen. men man sparar ju inte efter de
Jag brukar fuska första gången jag klarar spelet sen när jag får tråkigtbrukar jag köra utan fusk. I GTA så kallar jag inte att spawna bilar för fusk iochmed att det inte hjälper en så mycket i spelet.
ja fuskar bara när jag har klarat ut spelet några gånger...om det inte är Gta spel då brukar ja fuska för att de ska bli roligare
Har ibland tagit till fuskkoder till R&C3 bl.a. skrivit in koder så man får lasersvärd eller nåt sånt!
Brukar fuska lite då och då. Ibland när det är riktigt riktigt svårt eller bara för att ha roligt och inte spelar för att klara av spelet :D
↗ till inläggetJo den var på första sidan, i övriga konsollerHar inte sett att den tråden fanns, den har antagligen inte varit aktiv på ett tag! Den fanns åtminstone inte på första sidan!
jag fuskar bara när jag tycker spelat börgar bli tråkigt :)
§1.13 Tråd Låst
Köp omröstningskort eller skaffa FuskaVIP.