💬
Logga in
Fuska.se

Gta Vice City, Visste Ni?

23 svar · startad

Visste ni att i vice city om man går till stadiumet på andra ön mellan 20.00 och 23.59 och går upp högst upp då kan man gå in i en dörr och man kan köra:

Bloodring destruction derby

går ut på:man ska kör genom checkpoints medan motstondarna försöker ramma dig hela tiden!

Dirt ring

går ut på:man måste åka genom 32 checkpoints, men man kan bara få tag på dem om man hoppar på rampar eller åker upp på bil-vrakar

hot ring:

går ut på:åka 12 laps i en nascar liknande bil.alltså, en nascar tävling!!! B) :lol:

Nivå 0 · Nykomling

coolt

20 Feb 2004

Tack :)

Nivå 0 · Nykomling

det där visste man ju :lol: nejdå men det e kul jag tröttna på spelet när jag hade varvat det ingen ide att spela längre då tänkte jag. men jag spelar när jag e med non kompis eller så B)

21 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

jagvet också att det fanns...:)..och vice city e jätte kul .Jag harhaft det i nästan ett år nu :blink:men det e fortfarande kul tycker jag

Nivå 0 · Nykomling

jag rekomenderar dom som inte har det att han/hon ska :blink: köpa det:):):):)

22 Feb 2004

jag visste det för länge sen!

24 Feb 2004

Visste ni att i vice city om man går till stadiumet på andra ön mellan 20.00 och 23.59 och går upp högst upp då kan man gå in i en dörr och man kan köra:

går ut på:man ska kör genom checkpoints medan motstondarna försöker ramma dig hela tiden!

Dirt ring

går ut på:man måste åka genom 32 checkpoints, men man kan bara få tag på dem om man hoppar på rampar eller åker upp på bil-vrakar

hot ring:

går ut på:åka 12 laps i en nascar liknande bil.alltså, en nascar tävling!!! B) :lol:

Vad menar du med högst upp? På taket?
Nivå 0 · Nykomling

Jag visste de iaf, de är ganska roligt oxå att köra medans motståndrana försöker förstöra bilen :D

25 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag får inte spela GTA Vice City jag är bara 11 år! :( <_<

26 Feb 2004

Men svara på min fråga då!!!

28 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag va bara tio när jag spelat för första gången
Nivå 0 · Nykomling
(drage @ 28/03-2004 17:26:54)

Jag får inte spela GTA Vice City jag är bara 11 år! :(  <_<

jag va bara tio när jag spelat för första gången

min kusin är 6 år och spelar... hon tycker det är as kul=)
29 Mar 2004

jag känner en 11åring som spelar vice city.
(Xboxplayer @ 24/02-2004 13:42:53)

Dirt ring

hot ring:

går ut på:åka 12 laps i en nascar liknande bil.alltså, en nascar tävling!!! B)  :lol:

Vad menar du med högst upp? På taket?

med "högst upp" menar jag att man ska gå till dörren där det står vad det är för tävling i stadiumet..... <_<
30 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

vilken stadium? <_<

vilken stadium? <_<

har du vice city egentligen? ;)

hur som hällst, stadiumet ligger på västra ön högst upp!

31 Mar 2004

vilken stadium? <_<

titta på kartan.
3 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag är 11 och jag får spela vilka spel jag vill

och det med hotring och det e lätt att komma på.

gjorde det för länge sen!!!

Nivå 0 · Nykomling

mm jag vet hittad den!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in