lill_tito Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Som rubriken säger hur mycket för USB-connection cable? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Om du menar hur mycket den kostar så är det runt 500 men jag vet nte jag syftar på Usb cinection adapter.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Om du menar hur mycket den kostar så är det runt 500 men jag vet nte jag syftar på Usb cinection adapter.. Trodde det var en sladd. :blink: Men är det en adapter som man sätter in i USB porten som skickar ut internet signaler till DS:et lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Ja, den kostar 449kr på EBgames. http://www.ndswelt.com/images/wifibild.jpg Redigerat 3 Januari 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Ok, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hehe ;) observera ! Om du har trådlöst nätverk behöver du den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Bara om man har en router med AOSS, inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jaså? För jag vette f*n vad jag har för router hur vet jag att den har AOSS , hur ser jag det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 om du har en D-Link kan du vara säker på att den har det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Vad har man den till?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 D-Linken? det är ett modem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 asså på mitt modem står det Zyxel på framsidan är det som D.link fast ett annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg