💬
Logga in
Fuska.se

Cs - Source .. Problem Me Grafiken

5 svar · startad

Mitt CSS funkade inte innan så jag formaterade om datorn .. nu funkar de MEN! när jag vill ändra inställningar i "video" på options kommer de en sak där de står skicka fel eller skicka inte.. trycker på skcika inte sen stängs de..

när jag vill lirra cs så e allt så segt när man ska gå o så. Sheee assåå vad ska jag göra snälla sej inte de har me grafiken o göra :(

Jag har Intel® Graphics (den senaste versionen) som bildkort.

Hjälp .. va ska jag göra ?? :huh:

Det har med grafiken att göra <_< :P

↗ till inlägget

Det har med grafiken att göra <_< :P

Ja jag har märkt de.. tror du att detta duger:o

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....nsAAAEOTapCGhkL

GeForce 250-260MB ... Grafikort.. isåfall ska jag läät köpa det :o

Kolla de snabbt för isåfall köper jag de imororn:D

:bah:

----------------------------------

Apropo!

Kolla mina kompisar säger att de säkert ha med breband o göra för jag har 0.5Mbit/S

Och om de laggar nu kommer de lagga sen med .. de e inget fel på grafiken när man spelar de bara Laggar som F*N!!

Tänker inte sätta 600 spän bara för ett spel när de kanske finns andra möjlig heter.. spelet funakde utan att man ens behövde uppdatera grafikkortet..

hjälp

Om en såndär skicka felrapport till Microsoft kommer, så har det inget med ditt bredband att göra -.-

Vad har du för grafikkort?

↗ till inlägget

Om en såndär skicka felrapport till Microsoft kommer, så har det inget med ditt bredband att göra -.-

Vad har du för grafikkort?

¨

Intel ® Graphics (en av de senaste verisionerna, uppdaterade den idag)

64 MB

INTEL ® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controler

Kretstyp: INTEL ® 82845G

DAC-typ: Internal

Minnesstrolek: 64MB

Kortsträng: INTEL ® 82845G/GL/GE/PE/GV Contoler

BIOS-information: Intel Video BIOS

Vill ha den dära me GeForce 256MB . . . . . . Annars köper jag inte.. desutom skickar den bara felraport när man ska göra inställningar på soruce...

Annars kan man spela som vanligt men de hackar hela tiden, ljudet hackar o spelas up typ 2 grr på rad i hack :unsure: :angry: ..

Hur mycket RAM minne har du?

Vad har du för Processor?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in