Det finns en kille i min klass som jag började umgås med i skolan strax före jullovet. Han var väldigt rolig och retsam, vilket jag gillade väldigt mycket. Jag brukar vanligen bli kär i onda killar i filmer, böcker och tv-spel, om man nu kallar det kärlek, och mina föräldrar blev glada att jag blev kär i någon som inte var direkt ond.
I alla fall, för några dagar sen frågade han om vi kunde ses, så han kom hem till mig när jag var ensam. Jag trodde verkligen att jag var kär, och jag märkte att han gillade mig också jättemycket. Vi kramades och gosade lite, och kysstes. Det var min första kyss någonsin, men jag kan säja att den inte var något annan än obehaglig. Men han gillade den jättemycket.
Tiden gick, och jag kände mig mer och mer illa till mods. Han var jättesnäll omot mig och gav mig fina komplimanger. Det kändes bara så jobbigt, för jag vill ha en kille som är lite, erm, ond. Han var helt enkelt för snäll och för gosig och känslig. De flesta tjejerna älskar ju sådana killar, men inte jag, märkte jag. Nu är vi ihop, men jag gillar inte honom längre, han sa inte en elak sak till mig på hela dagen!
Hur ska jag få honom att förstå, att jag är lite, erm, annorlunda?
En bättre fråga hur ska jag "göra slut"?