💬
Logga in
Fuska.se

Engelska

7 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

hej jag är inte bra på eng! kan nån överseta det här texten

Your application has been denied! Please fully read the topic about joining to see why. It may have been that you did not register before filling out the application or one of the fields of the application was filled out incorrectly

Din applikation har förnekats! Behaga läser fullständigt ämnet om att sammanfoga som ser varför. Det kan ha varit att du du inte registrerade, för fyllning ut applikationen eller den av sätter in av applikationen fylldes ut felaktigt

12 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

Szellerie goes Engelska mästare eller nåt :)

↗ till inlägget

Din applikation har förnekats! Behaga läser fullständigt ämnet om att sammanfoga som ser varför. Det kan ha varit att du du inte registrerade, för fyllning ut applikationen eller den av sätter in av applikationen fylldes ut felaktigt

*Host* Taget ur en översättare *host*

Översättare översätter sällan korrekt - inget slår den mänskliga hjärnan och kan du inte översätta korrekt så översätt inte alls :P

"Din ansökan har ej godkänts. Var snäll och läs hela ämnet om hur du blir medlem för att se varför du inte godkänts. Det kan hända att du inte registrerade dig innan du fyllde i ansökan eller att en av rutorna inte var ifyllda ordentligt."

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vaddå jag orkar väl inte läsa hela jäkla texten heller?;)

LOL, hela jäkla texten? Orkar du inte läsa tre meningar? Nu har jag översatt riktigt så du behöver inte skylla ifrån dig elr så.

Nivå 4 · Lärling

asså du vet småbarn^^

Mm :D Hursomhelst tror jag denna tråd är färdig nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in