europe Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 hej är ni helt säkra på att det går att spela när man har windows xp för jag vill inte att det inte ska gå sönder och, :unsure: så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Självklart kan du spela dinna vanliga spel. Windows xp är som en hemsida du går till via webbläsaren på psp:n. Psp:n kan inte heller gå sönder av programmet ;) Redigerat 20 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 ok tack så mkt, när jag tryckte upp sidan på internet då stog det:the content cannot be displayed vad har jag gjort för fel eller det går inte på min psp??? skulle du kunna tala om vad som är fel om du vet det, för det är så tradigt att det inte funkar kan det vara att jag kör v3.03 eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 1. Se till att du har skrivit i rätt adress. 2. Kolla så alla inställningar är på under "View Settings" 3. "Cache Settings" ska vara "Do not use" 4. Se också till att mappen ligger rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 den ska ligga i mp root vaa och inte i nån mapp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Testa att göra så här: 1. Öppna "Den här datorn" 2. Dra pspxp-mappen till psp-ikonen. 3. Nu ska mappen öveföras till psp:n. På detta sätt ligger mappen på rätt plats :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
europe Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 ockej jag ska pröva tack på förhand!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 det kan också vara så att du har ett 32 mb minneskort och då fungerar inte windows xp på psp...inte för mej iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg