Filiandor Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Jag har ett litet problem. Min dator tar väldigt lång tid att starta upp och det är lite jobbigt, för liksom direkt när jag har startat den så är det 72 prosseser igång utan att jag äns gjort något. Hur skulle man kunna fixa så att det inte är så många onödiga prossesorer igång, för jag stängde ner en massa tills jag bara hade 52 prosseser kvar och datorn gick som smort ändå men sen när man startar datorn nästa dag så går dom igång igen!! Vad ska jag göra?! Citera
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Har du installerat många program/antivirus? Citera
Filiandor Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Jag har tatt bort en del program och jag har Norton nyaste antivirus program. Många av programen jag har på datorn har jag tatt att jag inte vill att dom ska starta när jag öppnar datorn men det finns en massa andra som har bara en massa bokstäver typ. Citera
epaaj Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Om du i Kör (Startmeny>Kör) Skriver msconfig får du upp ett fönster där du under två tabbar jag ställa in vilka tjänster och program som ska köras vid uppstart. Även under autostart i program-menyn under start finns lite saker. Bara att ta bort de saker du inte vill ska starta automatisk. Citera
Filiandor Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2007 okej tack så mycket Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.