hur ska jag levla upp snabbt till lvl 60 i wc?? jag är i lvl 48.ps.jag är inte member
Wc Lvl Upp Fort?
ta en yxa och tryck på musen på träden
Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna.
↗ till inläggetRunescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna.
Om man försöker ladda ner är det 95% chans att man får en Trojan eller Mask Väldigt farligt så tänk inte ens tanken. Däremot så Ska man hugga Willows till 99 (jag har gjort det) Men till lvl 75 Draynor eller seers är dom bästa ställena.
↗ till inläggetRunescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna.
hur lång tid tog det att komma upp till 99 med att hugga willows? själv är jag 64 i wc o hugger maple logs bakom banken i seers då och då eftersom jag behöver dom till firemaking o fletching för tillfället
jag högg willows går jätte snabbt
Jag högg oaks till 45 eller nått, sen högg jag willows till 60.
Ibland när jag hugger träd kommer det upp ett träd monster helt plötsligt!
Vet ni varför?
Det är en random event... Om det är tree spirit du syftar på. Du kanske har sett river troll? Det är ungefär samma sak.
Ok, tack för svar.
Såg på någon hemsida en guide..
Willows tills du e 60. Maples ( Om du e member) tills 65. 65 yews ända tills du e typ 85. 85+ cutta mage logs elr yews. yews går snabbt då.
Bra att ha en d axe när man cuttar mage logs
ja bra är den men man får ju kämpa lite för dom 3 miljonerna man behöver för att köpa den.
Jag hugger willows utanför Draynor Village (Banken).
Lvl upp där till lvl 70 börja sedan hugga Yews.
willows är bra exp upp till 99 wc
Att använda autos är skit..Fast det finns dom som fungerar perfekt dom som springer iväg från fiender och reagerar på events..
OBS:Jag rekomenderar inte att du instalerar cheats till runescape..Dom kan innehålla trojaner m.m !...