Hur gammal heter du för telefonnummer? ;|
Raggningsrepliker
Hur gammal heter ditt telefonnummer låter bättre
Här har ni en;)
Vänder sig solroserna åt dej ?
Svar : va? (man får oftast det)
Svar: För du är ju en ängel så solroserna kanske tror du är solen för det lyser så mkt om dej ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetDen är bra men Al Fadjis är bättre XDDen här
-är din pappa tjuv?
-nä/ja
-för det värkar som att han har tagit alla himlens stjärnor och satt in i dina ögon
Din pappa är tjuv!
Nej, nej det är han inte!
Jo, han har tagit månen och stoppat i din mun B)
Och ett par till: Jag knäcker extra som hudteraput, vill du bli vaxad gratis ikväll?
Ska vi leka snacks? Jag är chipset och du är dippen. :P
Om du följer med mig hem kan du få klappa min hundvalp. XD
Den bästa: Förlåt, men ska vi leka militärtjänst? Du ger order och jag står i givakt (;|)
komisk också
as kul ju
↗ till inläggetHär kommer en goding..
Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till?
BÄSTA :lol:
Säg det här till en amerikansk pingla:
"Let's snog baby!"
"No!"
"Why not?"
"Ther's no couch somewhere around here!"
LOL kom jag på nu
Kan du komma hem till mig i jul? Du skulle värma familjen ganska bra ;)
↗ till inläggetHmm, så du säger "Ska vi mysa?" och hon säger "Nej!" och du säger "varför inte?" och då säger HON "för det finns ingen soffa här!"..Säg det här till en amerikansk pingla:
"Let's snog baby!"
"No!"
"Why not?"
LOL kom jag på nu
Så alltså... den var ju.. idiotisk :o Varför skulle tjejen säga "Det finns ingen soffa här!" om hon just dissat dig när du fråga om hon vill mysa :o Make no sense breh! Då borde just själva "Raggningsrepliken" vara "Lets snog baby" "No!" "Why not?" och det är "Why not?" som får henne att smälta och säga "There's no couch around". Ologiskt ;(
↗ till inlägget↗ till inläggetHmm, så du säger "Ska vi mysa?" och hon säger "Nej!" och du säger "varför inte?" och då säger HON "för det finns ingen soffa här!"..Säg det här till en amerikansk pingla:
"Let's snog baby!"
"No!"
"Why not?"
LOL kom jag på nu
Så alltså... den var ju.. idiotisk :o Varför skulle tjejen säga "Det finns ingen soffa här!" om hon just dissat dig när du fråga om hon vill mysa :o Make no sense breh! Då borde just själva "Raggningsrepliken" vara "Lets snog baby" "No!" "Why not?" och det är "Why not?" som får henne att smälta och säga "There's no couch around". Ologiskt ;(
Jamen jag kom ju inte på nån bättre
Sluta hacka på mig och det är ju inte JAG som säger det där, jag är väl inte lebb heller<_<
Och lär dig engelska, för fan. Snog betyder "hångla offentligt"