Hoppa till innehåll

Har Lärt Mej Att Använda Off-hand..

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är en Dwarf hunter lv 29. jag har lärt den att använda off-hand, men just nu har jag en 2-hands yxa men skulle vilja ha 2st yxer nu men vilka yxor passar i off-hand?

har sett att det står one-hand eller main-Hand mn vad e vad?

Skrivet

tackar! nu slipper jag ha en två hands yxa dom är så slöa

1:Du slåss inte med meele

2:Hunters ska typ bara leta efter statsen

3:Slött=Mer i damage

Skrivet

jo alla slåss meele.. man kan ej skjuta när man är nära varandra, och vad menar du men att hunter ska leta efter statsen :S

Skrivet

Låt ditt djur tanka (låta fienden attackera det) och stå och skjut. :)

Med stats menar han att man ska satsa på saker med agi, int, stam och sånt där hellre än DPS som hunter eftersom det inte är en melee klass.

Skrivet (redigerat)

jo men när man kör WSG t.e.x då kommer ju spelarna mot en dom skiter i djuret då kan man ej bara stå där utan att slåss,

men vad tycker ni jag ska ha i händerna då? ska ja ha kvar min 2-hands yxa eller ja ja en en yxa och en sköld eller vad?

Redigerat av Youx
Skrivet

jo men när man kör WSG t.e.x då kommer ju spelarna mot en dom skiter i djuret då kan man ej bara stå där utan att slåss,

men vad tycker ni jag ska ha i händerna då? ska ja ha kvar min 2-hands yxa eller ja ja en en yxa och en sköld eller vad?

Du kan inte ha sköld med hunter. Du ska alltid backa med hunter, hunter är den klass som är bäst på att inte ta stryk på sig.

Med stats menar jag. Du ska tänka på Agility vilket ger mer i critchance och attackpower, intellect ger dig mer mana, stamina ger dig mer liv.

• Skapa ny...