💬
Logga in
Fuska.se

Gta Vice City

34 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

När man kollar på fusken till gta ser man att man kan ändra farten men hur gör man fattar inte vill ha hjälp snälla

kongo :blink:

:huh: hr menar du?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Menar du att fusken inte funkar?

Nivå 5 · Fuskare

Varför vill du ändra farten?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

för det är roligt med hög fart

jag menar inte farten i spelet utan farten i bilarna och båtar och motorcyklar

B) B) B)

B)

//EDIT, använd ändra, skriv inte 2 inlägg på rad.

Senast ändrad:

Var e det fusket? :huh:

23 Feb 2004

Om du har en tank och riktar Skjut röret bakot och skjuter så for du högre fart. DET FUNKAR

Nivå 3 · Lärling

men han vill ha det med alla fordon jag ska kolla lite :D

Nivå 3 · Lärling

skriv in fusket men det händer knappast nåt än att tiden går mycket snabbare :blink:

4 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

du fattar inte man fuskar inte i spelet utan går in på datorn,c eller vart ni har lagt det, pagram, rockstar games, gtavice city, data, handling, där kan man göra massor av saker, kom på hur man gör :D

fart det får man när man gör bra handling i bilen det är så för mig

5 Mar 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

kongo har rätt man kan ändra vapenets skada etc också <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare

1. man går in på DEN HÄR DATORN på ditt skrivbord

2. gå in på enhet C:

3. gå på PROGRAM

4. gå in på ROCKSTAR GAMES

5. gå på DATA

6. högerklicka på HANDLING och öppna den som textdokument

7. där ser du en hu j*vla massa sifror och åvanför där står det speed, suspension, accelration etc på höger sida av dem står det tex a1, a2 eller ä, å eller 1, 2 sen är det bara följa tabellen med bilar och speeden. :P :D :P :D

Nivå 2 · Novis

Jag vet inte om det fusket funkar, har aldrig testat. Men jag har för mig att du kanske bara tror att det inte funkar, för det fusket tror jag att man åker snabbare när man har gasen i botten. Alltså om vi säger att motorcykeln kan toppa 200 km/h så kanske fusket gör att du kan köra 300 km/h när du har gasen i botten.

6 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Har alrdig testat men min kusin säger att det ska funka

13 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

det funkar, det är jätteroligt, min bill, infernus, går i ungefär 2000 km/h och det är (nästan) orublig, alltså jag kan köra in i en bill och den flygger i all världens väg. ;) :D

14 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

Hur är det fusket??? :unsure:

Nivå 1 · Novis

okej

26 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

gå in på handling och läs lite och testa dig fram, menkom ihåg att kopiera filen och sedan doma den till handlingorg och den kopierade filen till handling, i filen hanling kan du ändra saker, så fort något pajar så tar du bort den filen som du kopierat och byta namn på hanlingorg till handling B)

Nivå 3 · Lärling

jaha själv använder jag svävande bilar fusket skit kul och har till och med testa köra med bil på vattnet fusket och kan jag bara sägaLOLtill

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in