Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

1. man går in på DEN HÄR DATORN på ditt skrivbord

2. gå in på enhet C:

3. gå på PROGRAM

4. gå in på ROCKSTAR GAMES

5. gå på DATA

6. högerklicka på HANDLING och öppna den som textdokument

7. där ser du en hu j*vla massa sifror och åvanför där står det speed, suspension, accelration etc på höger sida av dem står det tex a1, a2 eller ä, å eller 1, 2 sen är det bara följa tabellen med bilar och speeden. :P :D :P :D

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag vet inte om det fusket funkar, har aldrig testat. Men jag har för mig att du kanske bara tror att det inte funkar, för det fusket tror jag att man åker snabbare när man har gasen i botten. Alltså om vi säger att motorcykeln kan toppa 200 km/h så kanske fusket gör att du kan köra 300 km/h när du har gasen i botten.

Skrivet

det funkar, det är jätteroligt, min bill, infernus, går i ungefär 2000 km/h och det är (nästan) orublig, alltså jag kan köra in i en bill och den flygger i all världens väg. ;) :D

• 2 veckor senare...
Skrivet

gå in på handling och läs lite och testa dig fram, menkom ihåg att kopiera filen och sedan doma den till handlingorg och den kopierade filen till handling, i filen hanling kan du ändra saker, så fort något pajar så tar du bort den filen som du kopierat och byta namn på hanlingorg till handling B)

Skrivet

hur öppnar man de som ett textdokument????? OCh nar jag ska öppna den som vanligt så står det nått liknande "Denna filen kan inte öppnas om inte windows känner till villket program som startade filen. En automatisk sökning kan göras på internet, eller så kan du välja själv i en lita på program på din dator""" Så står det.. måste man ha skivan i datan

Skrivet

1. man går in på DEN HÄR DATORN på ditt skrivbord

2. gå in på enhet C:

3. gå på PROGRAM

4. gå in på ROCKSTAR GAMES

5. gå på DATA

6. högerklicka på HANDLING och öppna den som textdokument

7. där ser du en hu j*vla massa sifror och åvanför där står det speed, suspension, accelration etc på höger sida av dem står det tex a1, a2 eller ä, å eller 1, 2 sen är det bara följa tabellen med bilar och speeden. :P :D :P :D

kan du förklara 7:an lite bättre?
Gäst Golden Star
Skrivet

När man kollar på fusken till gta ser man att man kan ändra farten men hur gör man fattar inte vill ha hjälp snälla

kongo :blink:

man skriver in koden, såklart!hur annars????!!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...