Boffaroffe Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 1. man går in på DEN HÄR DATORN på ditt skrivbord 2. gå in på enhet C: 3. gå på PROGRAM 4. gå in på ROCKSTAR GAMES 5. gå på DATA 6. högerklicka på HANDLING och öppna den som textdokument 7. där ser du en hu j*vla massa sifror och åvanför där står det speed, suspension, accelration etc på höger sida av dem står det tex a1, a2 eller ä, å eller 1, 2 sen är det bara följa tabellen med bilar och speeden. :P :D :P :D Citera
henk_a Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Jag vet inte om det fusket funkar, har aldrig testat. Men jag har för mig att du kanske bara tror att det inte funkar, för det fusket tror jag att man åker snabbare när man har gasen i botten. Alltså om vi säger att motorcykeln kan toppa 200 km/h så kanske fusket gör att du kan köra 300 km/h när du har gasen i botten. Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Har alrdig testat men min kusin säger att det ska funka Citera
kongo Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Mars 2004 det funkar, det är jätteroligt, min bill, infernus, går i ungefär 2000 km/h och det är (nästan) orublig, alltså jag kan köra in i en bill och den flygger i all världens väg. ;) :D Citera
kongo Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2004 gå in på handling och läs lite och testa dig fram, menkom ihåg att kopiera filen och sedan doma den till handlingorg och den kopierade filen till handling, i filen hanling kan du ändra saker, så fort något pajar så tar du bort den filen som du kopierat och byta namn på hanlingorg till handling B) Citera
unreal Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 jaha själv använder jag svävande bilar fusket skit kul och har till och med testa köra med bil på vattnet fusket och kan jag bara sägaLOLtill Citera
Avregistrerad Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 hur öppnar man de som ett textdokument????? OCh nar jag ska öppna den som vanligt så står det nått liknande "Denna filen kan inte öppnas om inte windows känner till villket program som startade filen. En automatisk sökning kan göras på internet, eller så kan du välja själv i en lita på program på din dator""" Så står det.. måste man ha skivan i datan Citera
leet Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 1. man går in på DEN HÄR DATORN på ditt skrivbord 2. gå in på enhet C: 3. gå på PROGRAM 4. gå in på ROCKSTAR GAMES 5. gå på DATA 6. högerklicka på HANDLING och öppna den som textdokument 7. där ser du en hu j*vla massa sifror och åvanför där står det speed, suspension, accelration etc på höger sida av dem står det tex a1, a2 eller ä, å eller 1, 2 sen är det bara följa tabellen med bilar och speeden. :P :D :P :D kan du förklara 7:an lite bättre? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Skrivet 29 Mars 2004 När man kollar på fusken till gta ser man att man kan ändra farten men hur gör man fattar inte vill ha hjälp snälla kongo :blink: man skriver in koden, såklart!hur annars????!!!! Citera
Avregistrerad Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Skrivet 31 Mars 2004 Kan nån svara på min fråga???? det står en massa text Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.