↗ till inläggetVar är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P
Bara för att medela är leadern och en officer "08" ;)
↗ till inläggetVar är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P
Bara för att medela är leadern och en officer "08" ;)
Konstigt att jag lider?
Jag heter Soulkeeper Bowman på Guild wars, är ni en stor guild? Jag spelar en hel del nu. Jag är en level 17 Ranger/Elementalist. Jag har bara prophecies.
welcome in :D
Jag heter Gordon Ranger på GW.Har börjat spela GW igen ,så jag kunde lika gärna gå med i en guild :).Btw jag är lvl 20 R/mo. Har både Faction och Nightfall, om ni undrar.
Grattis du har en invite =)
Bara för lite uppdaterad information så har guilden nu 21 medlemmar, tyvärr har ganska många leavat vi var 30+ förut (alla är svenskar iaf). Vi har också med i en Helsvensk(?) 6-manna alliance, som har ca 260k faction. Av dem har vi 221k =)
Är inte alliancen 5 manna nu? En guild lämnade ju pga "sandlådenivån" i alliance chat (läste på deras sida)
1 leader+5 övriga guilder=6
alltså 6-manna alliance =) Man får ju inte glömma leadern.
har jag blivit kickad? varför?
Vi kickar alla som varit offline i en månad. Eller varit uppkäftiga och bråkiga. I ditt fall så vart det pga av att du var för inaktiv. Men om du vill få en ny chans så kan vi fixa in dig igen.
Alla har en andra chans :D Om man ska vara inaktiv länge får man seja till först.
Japp vi har ett forum som du kan skriva i om du ska vara borta länge av någon bra andledning. Men vi vill inte ha inaktiva medlemmar, så vi kickar dem som inte loggat in på 3veckor-1månad.
En månad ligger det på, iaf om vi inte vet värför dem e borta.
Kraver kickade när det var 3 veckor en gång, (du med?) :visslar:
Nej, det va en månad :) Eller så va det kravers snyltande kompis som bara testade på trial.
Har en fråga, ungefär hur mkt kostar GW? med factions?
Om du menar första spelet och factions kan det nog kosta 500-600kr.
300 för propechies (kanske 250) och cirka 250 för factions.
på webbhallen kostar prop 229 kr.
Nu kommer snart Eye of the north :D Brevlådan på relesen :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in