JanazTheOne Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Skrivet 10 Februari 2007 Tja jag fixa min kusins dator och som tack så ficka jag en gammal dator som dem inte ville ha. Så nu ska jag överklocka procesorn ganska mkt hur gör jag (har redan fixat i bios lite) kan man göra det direkt i windows? hur?`det är en Intel pentium II Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Skrivet 10 Februari 2007 ja det finns endel program men det säkraste och bästa är att fixa det i BIOS Citera
Ozoon Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Skrivet 10 Februari 2007 Att överklocka en P2a är väl rätt onödigt, du kommer inte tjäna jättemycket på det, och har du sunkig kylning som gamla datorer tenderar att ha så kommer det inte funka nåt vidare iaf. Annars finns det överklockningsprogram att googla! Citera
Gäst Plopp Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Skrivet 11 Februari 2007 Jag vet att det finns. Men jag vill veta om det finns nått bra just för min Intel grafikkort. Om någon vet nått bra svara då :D Tackar :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.