Hoppa till innehåll

Egna Banor


Th3 Sh@dow
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp nu undrar jag om det finns några "Map makers" här på detta forum. Snackar om banor till 1.6 mest. Själv så använder jag Valve Hammer Editor och har gjort en bana som är omkring 90% klar. Håller på och fixar lite detaljer och sådant. Sedan så håller jag på med en cs_ (gisslan) bana men vet ej om jag har ork att göra den färdig.

 

Men vill ni pröva mina banor sedan när jag har gjort några fler och dom är klara, kanske till och med under konstruktion så lägg till mig på steamfriends: jocke143

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. självklart ska du fortsätta med banan när du har tid eller ork.

 

Själv har jag hållt på och lärt mig hammer till hl1 och hl2 spelen en lång tid och just nu håller jag på med en "escape" bana till Team fortress classic som är min första bana till team fortress classic jag gjort. Har några beta testare som brukar lira på min favvo server också och de tycker att jag gör ett bra jobb. ;)

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. självklart ska du fortsätta med banan när du har tid eller ork.

 

Själv har jag hållt på och lärt mig hammer till hl1 och hl2 spelen en lång tid och just nu håller jag på med en "escape" bana till Team fortress classic som är min första bana till team fortress classic jag gjort. Har några beta testare som brukar lira på min favvo server också och de tycker att jag gör ett bra jobb.  ;)

 

Haha. Visst ska jag försöka göra klart den när jag har tid och ork bara det blir så himla mycket nya ideer osv på halva huset som jag redan gjort. Tror jag ändrat tak, väggar, golv och dörrar minst 4 gånger redan. Sen måste jag göra en stor gård, ännu ett hus med 3-4 våningar plus tak på båda husen som man kommer upp till med hjälp av stegar från en balkong osv osv...

 

 

[EDIT] Har också börjat på en "de" bana med dust2/dust skins. Vet dock inte vad den ska heta. Men om någon har ideer och sånt så kan ni gärna hjälpa till.

Redigerat av Th3 Sh@dow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...