Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hjälp mig snälla. Jag försökte göra en 7.6 Ot servern. Jag fattade precis vad man skulle göra och allt, men jag fattar inte en sak!!! När jag öppnar min config.lua fil så står det:

-- the port otserv listens on

port = "7177"

Men porten ska ju alltid vara 7171!!! Det var så här när jag öppnade den förrsta gången. Snälla hjälp mig!

Skrivet

lol ändra den till 7171 då

Jag testade, men det fungerade inte. Jag har ändrat passet i filen "accounts" och account nummret i filen "players", men när jag startar servern så står det att den är igång. Men när jag ska logga in som kommer jag aldrig till character list. Den bara tänker och tänker. Vad ska jag göra?! :blink:

Skrivet

Klart att jag har IP changer. Jag ändrar i IP-Changern till min IP (den jag har i config.lua filen) sen ändrar jag IP och försöker logga in med det där lösenordet: 111111/tibia. Jag har testat att ändra porten i IP-changern också men det fungerar inte! :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...