Jack93 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 Hjälp mig snälla. Jag försökte göra en 7.6 Ot servern. Jag fattade precis vad man skulle göra och allt, men jag fattar inte en sak!!! När jag öppnar min config.lua fil så står det: -- the port otserv listens on port = "7177" Men porten ska ju alltid vara 7171!!! Det var så här när jag öppnade den förrsta gången. Snälla hjälp mig! Citera
Gäst Gripen Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 lol ändra den till 7171 då Citera
Jack93 Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2007 lol ändra den till 7171 då Jag testade, men det fungerade inte. Jag har ändrat passet i filen "accounts" och account nummret i filen "players", men när jag startar servern så står det att den är igång. Men när jag ska logga in som kommer jag aldrig till character list. Den bara tänker och tänker. Vad ska jag göra?! :blink: Citera
jol Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Jag antar att du har ip changer? Citera
Jack93 Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2007 Klart att jag har IP changer. Jag ändrar i IP-Changern till min IP (den jag har i config.lua filen) sen ändrar jag IP och försöker logga in med det där lösenordet: 111111/tibia. Jag har testat att ändra porten i IP-changern också men det fungerar inte! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.