andennn Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hej va inne på connection settings å skulle visa hur man anslöt till internet men jag råkade ta bort mina connection å nu kan ja nt hitta den igen på "search for an accespoint" VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG!! den hitta ju en accespoint innan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hittar den inte accespointen (routern)? Då är det väldigt konstigt, du får försöka att hitta dne igen, kontakta annars Bergsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colorblind Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Om du vill kan du gå in i Wii settings och därifrån äterställa hela konsollen. Men då försvinner också alla sparade spel : / (ganska säker på att det går...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Annars om du har ett SD-kort kan du lägga över dina sparfiler där, och sedan formatera konsollen, så försvinner inte dina sparningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 ska testa dt imornn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.