hella_83 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Jag har problem med att få in mina nedladdade kläder, objekt, make up, frisyrer etc.. har alla expansioner till the sims 2 och originalet givetvis. Har laddat hem olika saker och på sidan där jag hämtat sakerna står att man ska "packa" upp dem i en mapp som heter Downloads i the sims 2 mapppen.. Men jag har ingen sån mapp.. så om nån kan tipsa mig om hur man gör så vore det snällt.. ska jag skapa en ny mapp som heter downloads i the sims 2 eller i min senaste expansion djurliv???? hjälp mig!! :huh:
Fogity Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Ja, gör en ny mapp som heter downloads och där ska package-filerna ligga. Om de är i ett annat format så kan jag hjälpa dig om du säger vilket.
hella_83 Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Ja, gör en ny mapp som heter downloads och där ska package-filerna ligga. Om de är i ett annat format så kan jag hjälpa dig om du säger vilket. ja men vart ska jag göra den nya mappen "downloads" i the sims 2 eller i djurliv som är min senaste expansion???
Fogity Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Du ska göra det i mina dokument > EA Games > The sims 2
hella_83 Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Du ska göra det i mina dokument > EA Games > The sims 2 Tack så mycket för hjälpen. En stoooor ros till dig :)
Gäst Elli0LP0S2 Skrivet 15 September 2007 Rapport Skrivet 15 September 2007 vad heter sidan/sidorna där man kan ladda ner sims2 kläder m.m?? :unsure: :blink:
Rekommendera inlägg