den e bäst bland de klassiska konsollerna, men nu äger PS2an tycker ja..
Tycker Ni Att Nintendo 64 Är Den Bästa
↗ till inläggetTillåt mig skratta? Vad får dig att tro att dom är bäst? Grafiken? Bah, den enda av next-genkonsollerna som kan vara med bland de bästa konsollerna någonsin är Wii.Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh:
↗ till inläggetTillåt även mig att skratta. För nuvarande finns absolut inget bra spel till Wii. Ge mig ett bra exempel, Zelda? Det är ju bara en port på ett Gamecube-spel som för övrigt är extremt dåligt.Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh:
↗ till inläggetHar jag sagt något om spelen? Det kommer att komma förhoppningsvis bra spel så småningom, SSBB, Metroid Prime 3, SMG, Animal Crossing, och många fler som kommer att utannonseras i framtiden. De enda hittils bra spelen till Wii är annars Rayman, Wii sports och Zelda TP. Visst, det är en portning och det är inte i samma klass som tidigare zeldaspel, men kontrollen är mycket bättre än i GC-versionen, och därmed blir spelkänslan bättre, vilket är nog det viktigaste i ett spel. Sen är det verkligen inte extremt dåligt.Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh:
Jag tycker det är bäst.
Har Playstation2 Zelda spel?
Tänker köpa..bättre än mitt gamla Nes/super nintendo eller vad det heter
↗ till inläggetJag tar för givet att du räknar in spel, vad gör man med en konsoll utan spel?Men den bästa konsollen är väll xbox 360 eller ps3? :huh:
Wii Sports? Det tröttnade man ju på efter att bara ha testat det.
↗ till inläggetNej, och komme raldrig att få ;)Har Playstation2 Zelda spel?
...Eftersom Zelda är ett varumärke av Nintendo tror jag :D
Kanske inte den bästa, men den är iallafall med på Topp 3. ;)
samma som Ripto, det är lugnt en av dom 3 bästa iaf
NINTENDO äger SONY o XBOX
:cool: :meddum: :meddum:
nintendo 64 är inte bästa konsollen lätt
Nintendo är bäst och snyggast. Ja ni hörde rätt det är den snyggaste konsolen någonsin. Enda nackdelen är att spaken slits ut ganska fort men vad f*n liksom
lätt :rolleyes: skönaste spelen kortaste ladningstiderna och härlig kontroll
den var bra innan
Det här är min 10 i top lista på dom bästa konsolerna (Nintendo 64 är med)
10. Nintendo 64
9. Commodore 64
8. Atari 2600
7. Playstation 2
6. Playstation
5. Sega Dreamcast
4. Super Nintendo
3. Sega Mega Drive / Genesis
2. Nintendo Entertanment System
1. Game Boy (alla konsolerna)
Bra lista. Det här är min lista på dom SÄMSTA spel konsolerna som finns.
10. Phantom
9. N-Gage
8. Virtual Boy
7. Sega Saturn (Jag älskar den men behövde sätta den här)
6. Neo-Geo
5. Mega Drive Add Ons (Mega CD, CDX och 32X)
4. Philips CD-I (Dom falska Zelda och Super Mario spelen)
3. Atari Jaguar
2. R-Zone
1. Gizmondo