Hoppa till innehåll

Vart Ligger Du, Politiskt?


excitebike90
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vill bara att det inte sitter några anti-nationalister som håller i makten. Jag vill att Sverige ska vara Sverige.

Jag tycker Sverige är ett land som är värt att hylla, icke med rasism/nazism då.

Skulle vilja att invandringen sänktes också satt dom invandrare som bor här får bättre utbildning och Sverige tjänar på det, sen så är det bara larvigt att öka den varje år... Vi är dom ända som drar in så mycket. Sverige är inte det enda landet som kan ta in och bara för att andra länder inte drar in lika mycket ska inte Sverige känna sig tvingade till att ta in hur mycket som helst.

Så valet för mig blir väl Sverigedemokraterna, och när folk säger att dom är rasister tänker jag "vem f*n blir inte kallad för rasist om man tycker väl om Sverige?" så det spelar ingen roll, jag lyssnar inte på människor fyllda med hat, dom löser ju för f*n ändå inget i landet. Om dom hade det skulle dom gjort det för länge sedan, det är för f*n tack vare dom som rasismen lever i Sverige.

Men jag tror inte att SD är rasister, deras motto är ju att bevara den Svenska kulturen, sänka på invandringen satt saker och ting ordnar sig här och det är inget fel med det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara att det inte sitter några anti-nationalister som håller i makten. Jag vill att Sverige ska vara Sverige.

Jag tycker Sverige är ett land som är värt att hylla, icke med rasism/nazism då.

Skulle vilja att invandringen sänktes också satt dom invandrare som bor här får bättre utbildning och Sverige tjänar på det, sen så är det bara larvigt att öka den varje år... Vi är dom ända som drar in så mycket. Sverige är inte det enda landet som kan ta in och bara för att andra länder inte drar in lika mycket ska inte Sverige känna sig tvingade till att ta in hur mycket som helst.

Så valet för mig blir väl Sverigedemokraterna, och när folk säger att dom är rasister tänker jag "vem f*n blir inte kallad för rasist om man tycker väl om Sverige?" så det spelar ingen roll, jag lyssnar inte på människor fyllda med hat, dom löser ju för f*n ändå inget i landet. Om dom hade det skulle dom gjort det för länge sedan, det är för f*n tack vare dom som rasismen lever i Sverige.

Men jag tror inte att SD är rasister, deras motto är ju att bevara den Svenska kulturen, sänka på invandringen satt saker och ting ordnar sig här och det är inget fel med det!

Jaså?

Folk som du är skälet att de aktivt på 90-talet manifesterade med nazigrupper, men efter att de förstod att de aldrig vinner om de håller på och fjanta sig med sköldar och plastsvärd, så tog de "avstånd från dem".

Svenska Motståndsrörelsen kallar sig själva nationalister, dock var de dem som slog ner 13-åriga invandrare som manifesterade med Ung Vänster(vilket inte är en extremistorganisation) emot rasism följande lagens riktlinjer och med tillstånd. Jag vet inte vad du kallar det, men det är utan tvekan rasism.

Så varför ska vi inte har folk som tycker att nationalister och deras sätt att ge sig på barn och kvinnor är urlöjligt i riksdan?

 

Patriotism, det är att vara stolt för sitt land.

Om du tycker att vi ska slänga ut invandrare så tycker jag att vi ska skita i att importera produkter, för att det finns otacksamma idioter som dig.

 

Ja, invandrare har deras hat och skit mot svenskar, jag säger inte att det är okej, men jag skulle vara väldigt förbannad om jag födds i ett land, fattig, inte får ett jobb bara för att jag är invandrare, och sedan, blir nerslagen av någon ölsvensson som inte kan debattera ordentligt, utan använder argument som motbevisats tusentals gånger.

 

Wanna whine? Guess it's just my luck to NOT GIVE A FUCK!

 

http://www.clipartof.com//images/emoticons/xsmall2/1362_fuck_off.gifhttp://www.clipartof.com//images/emoticons/xsmall2/1362_fuck_off.gif FUCK YOU RIGHT BACK! http://www.clipartof.com//images/emoticons/xsmall2/1362_fuck_off.gifhttp://www.clipartof.com//images/emoticons/xsmall2/1362_fuck_off.gif

Redigerat av Syndikalist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att patriotism är att vara stolt för sitt land det vet jag var det något du ville berätta om det?

Att ett parti kallar sig för nationalistiskt och är ett rasistparti är en annan sak, ska vi utrota nationalismen i Sverige pga av ett parti?

Haha om ett parti förbättrar sig tycker jag bara att det är bra men det kanske jag inte ska tycka?

Jag vet och jag har sett på filmer på nazistiska skinnskallegäng som står och heilar på platser där SDare har befunnit sig men gängen säger också att dom inte har något med SD att göra.

 

Sen så sa jag inte att man ska slänga ut invandrare det måste vara något du hittat på/vill att jag ska tycka din j*vla idiot.

 

Men mitt grundtänkande är att nationalismen i Sverige inte försvinner, man ska inte behöva ett parti till det (men nu är det nästan enda chansen och det är en skam) bara det inte sitter några antinationalister i makten som hjärntvättar hela befolkningen, och att du nu vill att jag ska tycka att invandrarna ska ut är din sak.......

Vi har ju redan nazistpartier som sitter i riksdagen så då skulle man ju kunna klaga på dom lika mycket. (Du skulle ju faktiskt kunna läsa om min förra kommentar ett par gånger till innan du spyr på folk, tuffing ;))

 

Och sen en sista sak SD är inte samma parti som ND, SD vill bevara kulturen väl, ND vill få ut invandrarna.

 

:D WANNA SUCK MY BALLS?!! :) GO HEAD FUCKHEAD! :lol:

Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att patriotism är att vara stolt för sitt land det vet jag var det något du ville berätta om det?

Att ett parti kallar sig för nationalistiskt och är ett rasistparti är en annan sak, ska vi utrota nationalismen i Sverige pga av ett parti?

Haha om ett parti förbättrar sig tycker jag bara att det är bra men det kanske jag inte ska tycka?

Jag vet och jag har sett på filmer på nazistiska skinnskallegäng som står och heilar på platser där SDare har befunnit sig men gängen säger också att dom inte har något med SD att göra.

 

Sen så sa jag inte att man ska slänga ut invandrare det måste vara något du hittat på/vill att jag ska tycka din j*vla idiot.

 

Men mitt grundtänkande är att nationalismen i Sverige inte försvinner, man ska inte behöva ett parti till det (men nu är det nästan enda chansen och det är en skam) bara det inte sitter några antinationalister i makten som hjärntvättar hela befolkningen, och att du nu vill att jag ska tycka att invandrarna ska ut är din sak.......

Vi har ju redan nazistpartier som sitter i riksdagen så då skulle man ju kunna klaga på dom lika mycket. (Du skulle ju faktiskt kunna läsa om min förra kommentar ett par gånger till innan du spyr på folk, tuffing ;))

 

Och sen en sista sak SD är inte samma parti som ND, SD vill bevara kulturen väl, ND vill få ut invandrarna.

 

:D WANNA SUCK MY BALLS?!! :) GO HEAD FUCKHEAD! :lol:

Sverige är mångkulturellt och kommer alltid vara det. Get over it fucktard.

Du missuppdattade tyvärr vad jag menade med att de förbättrade sig. De har inte förbättrat sig ett dugg, de är fortfarande i kontakt med 'grupper' som blågula frågor och Pluton Svea.

 

Sedan kan du inte påstå att du inte står för att slänga ut invandrare, när det står på sverigedemokraternas partiprogram, och du står ju för dem?

 

Ur partiprogrammet:

"De flesta svenskar erkänner idag att svensk invandrings- och integrationspolitik har varit ett monumentalt misslyckande. Sverigedemokraterna är det enda parti som vågar säga detta öppet.

Ett befolkningsmässigt homogent samhälle har bättre förutsättningar att nå en fredlig och demokratisk utveckling, än en heterogen statsbildning. Därför förespråkar sverigedemokraterna en restriktiv invandringspolitik, liksom att samhället på alla sätt ska uppmuntra en ökad återvandring. Dagens situation med kulturellt främmande enklaver i de flesta städer är inte hållbar. Ingen integrationspolitik i världen skulle klara av att integrera så många människor på så kort tid som behövs. Det bästa både för svenskarna och för de invandrare som inte kunnat anpassa sig till samhället vore om många invandrare återvänder till sina hemländer."

Hur ska man anpassa sig när det finns folk som slår ner invandrare och spottar på dem utan att de gjort ett skit.

På tal om hat mot invandrare, jag känner en kille här på forumet, han är 13, han bor i Ekerö. Han blev nerslagen och spottad på av ett gäng Sverigedemokratern som dessa kallade sig.

Vad hade han gjort? - Inte ett skit.

En invandrarfamilj blev svårt misshandlade en mörk kväll, av ett gäng "Sverigedemokrater".

Det ikluderar mamman, pappan och barnen.

 

 

Kyss mig i arslet och kryp tillbaks under stenen du kom ifrån. http://www.clipartof.com/images/emoticons/thumbnail2/1732_.gif

Redigerat av Syndikalist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du gör det bara värre än vad det behövs du behöver inte svära åt mig, vara störig eller så för det enda du får tillbaks är k*k, men om du nu vill öppna min gylf och ta en titt så varsågod!

Att det nu finns rasister som röstar på SD är väl varken mitt eller SDs fel?

btw så är det nog många sossar osv som har slagit ner invandrare. Men vafan jag bömmer inte folk efter vad dom röstar på när dom slår folk... och att Sverige är mångkulturellt vet jag med men nationalismen ska fortfarande inte bort, om den suddas ut är det ju inte konstigt att det uppkommer rasism.

"Invandrare blir nedslagna", ja det finns svenskar som blir det med.

Men jag vet också invandrare som inte tycker det är bra när det blir för mycket invandring.

 

Pluton Svea är ett musikband som slutade 2003 eller vad f*n det var, ingen organisation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du gör det bara värre än vad det behövs du behöver inte svära åt mig, vara störig eller så för det enda du får tillbaks är k*k, men om du nu vill öppna min gylf och ta en titt så varsågod!

Att det nu finns rasister som röstar på SD är väl varken mitt eller SDs fel?

btw så är det nog många sossar osv som har slagit ner invandrare. Men vafan jag bömmer inte folk efter vad dom röstar på när dom slår folk... och att Sverige är mångkulturellt vet jag med men nationalismen ska fortfarande inte bort, om den suddas ut är det ju inte konstigt att det uppkommer rasism.

"Invandrare blir nedslagna", ja det finns svenskar som blir det med.

Men jag vet också invandrare som inte tycker det är bra när det blir för mycket invandring.

 

Pluton Svea är ett musikband som slutade 2003 eller vad f*n det var, ingen organisation.

Vem f*n sa något om Socialdemokraterna?

 

Nationalism och patriotism kan stanna, ja visst, om sånt där onödigt skit där ett par ölsvenssons utan korrekta argument ger sig på en oskyldig invandrare på väg hem från skolan slutar.

Jag tänker personligen inte som svensk sitta och glo när en medmänniska blir nerslagen utan något som helst skäl på grund av dennes färg, religion eller dyl. Det gäller både svenskar och invandrare.

 

Du svarade inte heller på huvudargumentet, i sverigedemokraternas partiprogram står det tydligt att de vill slänga ut invandrare som inte kan anpassa sig.

Det är ju jävligt lätt att anpassa sig när man blir nerslagen utan att ha gjort något för att man är färgad, eller att bli kallad terrorist för att man har turban på huvudet.

Sen så ska migrationsverket(efter sverigedemokratisk regering alltså) komma och sparka ut en, så man åker rakt tillbaka till respektive land, utan pengar, utan hem, utan något.

 

Pluton Svea var ett band, också fanns det en organisation omkring det, som bl.a. utförde blattebashing.

Inte för att tala om musiken, som hyllar folkmord och att befria Sverige från 'icke-europeér'.

 

Sedan om Sverige blir lett av den där j*vla idioten som är frontalfigur för Sverigedemokraterna lär hat mot alla invandrare öka, och det sluta med att folk inte ens vågar gå runt stan eftersom de kommer att bli nerslagna av några idioter. Han är äckligt ful också, den där Åkesson.

 

Sedan så kan jag garantera dig att Sverigedemokraterna aldrig får makten utan en strid.

Militanta vänstergrupper, och t.o.m. omilitanta vänstergrupper kommer att göra allt som krävs, om det så inkluderar väpnad konflikt.

Redigerat av Syndikalist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker heller inte att folk ska bli misshandlade av rasister eller liknande, jag tycker lika illa om dom som du men SD vill vad jag läst bara få ut invandrare som inte arbetar och lever på A-kassa istället. (och ändå kan arbeta) Om det nu är ett av deras mål håller jag med.

 

Jag vill helst heller inte rösta på ett parti för att det ska bli nationellt, men kanske jag gör det ändå om det dom nu säger låter bra. (och när jag nu läser om deras budskap i tidningar osv så är det inte rasism)

Sverige skulle bara bli fattigt utan alla invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Jag tycker heller inte att folk ska bli misshandlade av rasister eller liknande, jag tycker lika illa om dom som du men SD vill vad jag läst bara få ut invandrare som inte arbetar och lever på A-kassa istället. (och ändå kan arbeta) Om det nu är ett av deras mål håller jag med.

 

Jag vill helst heller inte rösta på ett parti för att det ska bli nationellt, men kanske jag gör det ändå om det dom nu säger låter bra. (och när jag nu läser om deras budskap i tidningar osv så är det inte rasism)

Sverige skulle bara bli fattigt utan alla invandrare.

Invandrare lever inte på a-kassa (inte för att någon infödd heller skulle kunna göra det med dagens usla ersättning). A-kassa är man berättigad till endast om man är AKTIVT arbetssökande. En soffliggare får således ingen ersättning från a-kassan och din beskrivning på en person som bör utvisas stämmer inte in. Skulle en invandrare "leva på a-kassa", skulle det betyda att denne är aktivt arbetssökande och att problemet då ligger hos arbetsgivarna som inte anställer denne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Socialbidrag har inte funnits på åratal, utan av kommunen får man försörjningsstöd. Försörjningsstödet är behovsanpassat så att den/de som verkligen behöver det kan ta del av det. Försörjningsstödet är ett minimum man skall leva på och då har man inte råd till några som helst utsvävningar. Är man försörjningsstödtagare är man rent ut sagt fattig. Det är inte en dans på rosor som (SD) försöker få det att låta som när de använder sin propaganda mot utomeuropeiska invandrare. (SD) verkar ha som mål den danska modellen där det krävs att man har ett jobb för att få uppehållstillstånd och ett uppehållstillstånd för att få jobb.

 

Vad tycker du att vi skall göra med de svenska medborgare som måste ta hjälp av försörjningsstöd? Skall vi slänga dem i Norge/Finland etc.? Nej, utan samma trygghet skall gälla för alla som är bosatta i Sverige oavsett vilket lands medborgarskap man än innehar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...