lill_tito Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag har tagit O-O (2 star coins) på den banan, jag vill gärna ha hjälp med den i mitten. Så här e det, efter man har varit minimario så kommer man till ett ställe med massa tegelstenar. Det finns ett rör breve där, som man får groundpounda tegelstenar för att komma ner i. Väl nere så e det ett star coin precis ovanför, men det e såna tegelstenar som inte kan gå sönder där. Om ni inte vet vad jag menar kör banan igen e ni snälla, och skriv om ni vet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Spräng med bomber om det finns det på den banan kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ella Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 vilken bana menar du? Jag behöver hjälp med svamphuset på värld 4. Jag har klarat alla banor och låst upp alla kanoner och alla svamphus utom det som är under vattenbanan på värld 4. hur kommer man till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Jag har tagit O-O (2 star coins) på den banan, jag vill gärna ha hjälp med den i mitten. Så här e det, efter man har varit minimario så kommer man till ett ställe med massa tegelstenar. Det finns ett rör breve där, som man får groundpounda tegelstenar för att komma ner i. Väl nere så e det ett star coin precis ovanför, men det e såna tegelstenar som inte kan gå sönder där. Om ni inte vet vad jag menar kör banan igen e ni snälla, och skriv om ni vet. :D du ska hoppa under ett block så det kommer fram en knapp. hoppa på den och alla mynten kommer bli tegelstenar en stund. hoppa så att du kommer till en plattform. där är den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Man hoppar upp på S blocket då kommer det sån penga sak då e det pengar åt vänster som en trappa då hoppar man på den penga saken då kommer pengar bli tegel då e det bara att hoppa upp ta den hoppa ner och ta pengarna som harfrvandlats från tegelsetn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg