💬
Logga in
Fuska.se

Community

8 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej alla på fuska. Jag jobbar just nu med att försöka ta reda på vad folk skulle vilja Lyssna på, tex i en webbradio och Vad ni skulle vilja ha på en hemsida. Och om ni köper en produkt för tex 5 kr, vad skulle ni vilja ha som tex Ringsignaler, dator spel, egen radioshow, mobil spel. FÖR ER SOM ÄR 15+ OCH SKULLE KUNNA TÄNKA ER VARA EN S.K COMMUNITY GUARDIAN, SKICKA ETT P.M TILL MIG MED EN PRESENTATION OM ER SJÄLVA OCH ERAN E-MAIL.

Tacksam för så många svar som möjligt.

För er som undrar vad jag ska ha all den här informationen till, så har jag fått i uppdrag av www.milko.se att ta reda på vad man vill lyssna på etc. (se ovan).

Senast ändrad:

Webbradio? Vad man vill lyssna på? Öhm, musik kanske? Debatter om intressanta saker?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Vad tycker du är intressanta saker ? Ja en webbradio vad gillar du att lyssna på tex pop, hiphop rmb m.m

Nivå 5 · Fuskare

metal

Alla tycker ju olika om både musiksmak och vad som är intressant. Jag tycker politik e intressant men det håller säkert många i min ålder inte med om =P

pop, hiphop rmb

samma sak? -.-

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Jag förstår vad du menar, alla tycker ju olika och det är därför jag samlar ihop informationen till dom som ska grunda/bilda communityn+webbradion, :).

Senast ändrad:

7 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Det skulle vara bra med blandat..

8 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Ok, mera förslag , väldigt tacksam för mera svar!

Nivå 5 · Fuskare

En webradio indelad i olika kategorier där man kan välja till exempel Musik->Rnb eller Musik->Metal, Debatt->Global Uppvärmning m.m.

Kategorisera mera!! MUHUHUHU!

9 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Smart ide :), ska framföra den :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in