Nån som behöver hjälp Med Halo:Combat evolved?? Skriv problemet här och ni ska få min hjälp...(Om jag förstår problemet men det brukar gå) :lol:
Behöver Ni Hjälp Med Halo Combat Evolved Skriv Det
på banan the library så vet jag att man ska följa den blå grejen som svävar .men efter ett litet tag när man följt den så öppnas en port och then kör in där och därrinne finns ingenting och den blå grejen är borta .jag kan fortfarande hitta tillbaks till den gula solen eller vad det nu är men vad ska jag göraNån som behöver hjälp Med Halo:Combat evolved?? Skriv problemet här och ni ska få min hjälp...(Om jag förstår problemet men det brukar gå) :lol:
Ibland går han för att öppna dörrar och då ska du vänta tills han återvänder.
vad e det innan för porten?
hmm ja har ett problem jag har fasnat på sista bannan jag kommer ingenstans jag losar alltid när man ska köra bil(jag kör tillsamans me en kommpis
Kör bara är det så svårt? förtydliga dig lite så kanske jag fattar vad du inte fixar
Det tog skitlång tid för mig att klara the library.
men efter det gick det som smort
Fatta vilket helsike jag hade när jag skulle klara silent cartographer första gången. När jag väl klarat svor jag över att jag aldrig skulle spela banan igen. det löftet har jag nu brutit 932 gånger. minst.
dark_hero var på nivån är du då? :huh:
den banan fastna jag också lite på men inte lika länge som på the libraryFatta vilket helsike jag hade när jag skulle klara silent cartographer första gången. När jag väl klarat svor jag över att jag aldrig skulle spela banan igen. det löftet har jag nu brutit 932 gånger. minst.
Aaa Silent catographer var så i helsike svår första gången......Men men...Man förendras nu är det min favvo nivå:D :lol:
vad då nivå ja får altid börga om från hissen......dark_hero var på nivån är du då? :huh:
PÅ assult on the control room?
...Förklara lite mer dark_hero...Jag fattar inte var du är nån stans! <_<