💬
Logga in
Fuska.se

Behöver Ni Hjälp Med Halo Combat Evolved Skriv Det

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Nån som behöver hjälp Med Halo:Combat evolved?? Skriv problemet här och ni ska få min hjälp...(Om jag förstår problemet men det brukar gå) :lol:

Nån som behöver hjälp Med Halo:Combat evolved?? Skriv problemet här och ni ska få min hjälp...(Om jag förstår problemet men det brukar gå) :lol:

på banan the library så vet jag att man ska följa den blå grejen som svävar .men efter ett litet tag när man följt den så öppnas en port och then kör in där och därrinne finns ingenting och den blå grejen är borta .jag kan fortfarande hitta tillbaks till den gula solen eller vad det nu är men vad ska jag göra
Nivå 7 · Fuskare

Ibland går han för att öppna dörrar och då ska du vänta tills han återvänder.

Nivå 2 · Novis

vad e det innan för porten?

Nivå 4 · Lärling

hmm ja har ett problem jag har fasnat på sista bannan jag kommer ingenstans jag losar alltid när man ska köra bil(jag kör tillsamans me en kommpis

Nivå 7 · Fuskare

Kör bara är det så svårt? förtydliga dig lite så kanske jag fattar vad du inte fixar

Nivå 1 · Novis

Det tog skitlång tid för mig att klara the library.

men efter det gick det som smort

Nivå 7 · Fuskare

Fatta vilket helsike jag hade när jag skulle klara silent cartographer första gången. När jag väl klarat svor jag över att jag aldrig skulle spela banan igen. det löftet har jag nu brutit 932 gånger. minst.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

dark_hero var på nivån är du då? :huh:

Nivå 1 · Novis

Fatta vilket helsike jag hade när jag skulle klara silent cartographer första gången. När jag väl klarat svor jag över att jag aldrig skulle spela banan igen. det löftet har jag nu brutit 932 gånger. minst.

den banan fastna jag också lite på men inte lika länge som på the library
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Aaa Silent catographer var så i helsike svår första gången......Men men...Man förendras nu är det min favvo nivå:D :lol:

25 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

dark_hero var på nivån är du då? :huh:

vad då nivå ja får altid börga om från hissen......
Nivå 7 · Fuskare

PÅ assult on the control room?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

...Förklara lite mer dark_hero...Jag fattar inte var du är nån stans! <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in