💬
Logga in
Fuska.se

Twink Pet

9 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Undrar vilket pet jag ska använda tame på för min 19 twink..

Vilket pet är bäst?

Just nu har jag iaf en wind serpent

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Vet inte den som du har är väl ganska bra eller? har du hittat den i wc. Fånga en elite fast jag vet inte om den kommer att vara elite när du går in i bg.

The Rake? :)

Fast du måste nog levla upp han och eftersom du redan är level 19 så kan det bli lite svårt. :P (http://petopia.brashendeavors.net/html/mob...b_therake.shtml)

Senast ändrad:

Den vita "caten" som man kan tama under ett quest i barrens :P kan vara svårt om du e alliance =)

Spelar ingen roll om det är elite. Den är inte starkare för att den har gulddrake runt sig. Men den vita katten i The Barrens har ganska snabb attackspeed så jag skulle ta den. Boars är jävligt bra eftersom dem kan charge!

Nivå 3 · Lärling

Boar är ett självklart twink pet den måste du ha (enligt mig)

Boar helt klart för charge..

(ps. alla pets har samma attackspeed nu. 2.0)

8 Mar 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Spelar ingen roll om det är elite. Den är inte starkare för att den har gulddrake runt sig. Men den vita katten i The Barrens har ganska snabb attackspeed så jag skulle ta den. Boars är jävligt bra eftersom dem kan charge!

var hittar man den vita katten då? (i barrens)

Det var typ för skit länge sen jag såg den norr om the barrens typ.. Nästan 9månader sen jag hade en horde main.

Nivå 6 · Fuskare

Man ska göra ett quest för den att summona det vita hanlejonet (som heter Echeyakee), i Crossroads, barrens.

Questet börjar med den där man ska döda Plainstriders.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in