Hoppa till innehåll

Spel Skaperi På Gång!


Rekommendera inlägg

haha du det programmet vi använder är riktigt lätt och bra det ända vi behöver ta reda på är hur man fixar det på internet =P

 

Så som du sa lägg dig inte i, men om du hade velat vara med så ok för mig men skriv inte en massa negativa saker för att vi inte ska klara det!

 

 

 

Just det som är problemet. Ni borde börja med att göra ett singleplayer spel som sådana till gba.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

haha du det programmet vi använder är riktigt lätt och bra det ända vi behöver ta reda på är hur man fixar det på internet =P

 

Så som du sa lägg dig inte i, men om du hade velat vara med så ok för mig men skriv inte en massa negativa saker för att vi inte ska klara det!

 

 

ja vi kanske skulle börja med det tack för förslaget det ska vi göra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Gissa vem jag härmar nu:

 

"Jag ska skapa en spelkonsol, vill någon vara med? Jag behöver någon som kan göra konsollen och någon som kan göra spel till den. Sen behöver jag någon som kan sälja den. Sen får jag alla pengarna och ni får lite för att ni var delaktiga."

 

 

Och lycka till med att göra ett onlinespel i rpg maker, det kommer ni behöva.

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

inte för att vara negativ men det har kommit up ungefär 25st sånna här trådar och så vitt jag vet har inget blivit av , det är inte så lätt att göra ett fungerande spel men skit programm ,nu säger ni säkert "men lägg dig inte i"

 

men faktum ÄR : att jag själv har varit på ett 1månaders prao ett spelbolag som har gjort många spel, och av min erfarenhet därifrån så tror jag INTE att ett par 12 åringar kommer klara av detta...

 

tack å hej ..

å en till sak:  :bah:

 

Mitt spel blev av
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte för att vara negativ men det har kommit up ungefär 25st sånna här trådar och så vitt jag vet har inget blivit av , det är inte så lätt att göra ett fungerande spel men skit programm ,nu säger ni säkert "men lägg dig inte i"

 

men faktum ÄR : att jag själv har varit på ett 1månaders prao ett spelbolag som har gjort många spel, och av min erfarenhet därifrån så tror jag INTE att ett par 12 åringar kommer klara av detta...

 

tack å hej ..

å en till sak:  :bah:

 

vill du vara med andreas??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst little_eye

Säger det igen: Lägg ner onlinespelet och satsa på ett grymt singleplayerspel istället. När ni e klara med det bör ni testa onlinespel.

 

Ja... jag håller med dig mkt smart...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...