du behöver inte bli så sur.. suris
Spel Skaperi På Gång!
nee och om du tror attvi inte kommer kunna göra det så ok för oss men vi fortsätter och tar inte åt oss andras kritik :D
Man behövs det verkligen 7 personer för att göra ett spel i RPG MAKER? Man är väl inte helt apatisk?
Just ja :P SweetKelly ska ju inte dleta i själva spelskapandet utan bara bossa omkring alla.
Men fortfarande, 6 personer för att göra ett spel i rpg maker?
ja är rätt bra designer och jag kan göra några små applescripts o lite JAVA
Storyn är som sagt fixat. Jag har fått uppdraget att renskriva den sweetkelly skickade till mej. (jag tog åt mej uppdraget själv). Så fårt det är renskrvete lägger jag upp den här.
↗ till inläggetOK visst du kan vara designer cyber-fox adda min msn [email protected] vetja så snackar vi mer där :Dja är rätt bra designer och jag kan göra några små applescripts o lite JAVA
min msn är [email protected]
designer menar du fps skins som i cs eller 3rd player perspective?
↗ till inläggetdesigner menar du fps skins som i cs eller 3rd player perspective?
har inte photoshop CS (på tok för dyrt) kanske kan göra 3rd player perspektive (är inte säker på vad det är)
↗ till inläggetOm det är någon hät som kan göra 3d saker så kan vi göra spelet i 3d men om inte så blir det 2ddesigner menar du fps skins som i cs eller 3rd player perspective?
ja kan göra fejk 3D
vad menar du med fejk ??
2d som ser 3d ut, alltså inget ovanligt.
ok x]
skulle bara fråga hur detta projekt går ?
själv är jag sarkastisk mot hela altting precis som findus t.ex. tucker som honom ungefär...
och om detta "spel" blir gjort skulle jag verkligen vilja prova det... ^^ (xD)
Självklart blir det inte gjort...
nej det kommer inte bli av :(
↗ till inläggetskulle vara lättare att erkänna det ibörjannej det kommer inte bli av :(
Ja men då trode jag att det skulle bli något xD
SweetKelly, ska du ha ett spel så ladda ner Elysium eller Playerworlds. Det är det lättaste sättet att skaffa ett spel på. =)