Hoppa till innehåll

Tjej som jag gillar


Rekommendera inlägg

Eller om du har nån tjejkompis och den som "kanske" är kär i dig inte vet om att du är kompis med den tjejen så kan du säga till din tjejkompis att fråga den som du tror är kär i dig om hon är kär i dig o sen kan ju din tjejkompis tala om för dig om hon är kär i dig eller inte. Okej jag vet riskabelt eftersom tjejen som du tror är kär i dig kan ju ljuga för din tjejkompis är så poppis om man säger så. INGA KOMMENTARER OM MITT TIPS TACK OM NÅN GÖR DET SKA GÖRA NÅT DU INTE FÅR VETA NU

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller om du har nån tjejkompis och den som "kanske" är kär i dig inte vet om att du är kompis med den tjejen så kan du säga till din tjejkompis att fråga den som du tror är kär i dig om hon är kär i dig o sen kan ju din tjejkompis tala om för dig om hon är kär i dig eller inte. Okej jag vet riskabelt eftersom tjejen som du tror är kär i dig kan ju ljuga för din tjejkompis är så poppis om man säger så. INGA KOMMENTARER OM MITT TIPS TACK OM NÅN GÖR DET SKA GÖRA NÅT DU INTE FÅR VETA NU

För det första wtf???

För det andra dra från fuska lär dig stava och kom sen tbx.

 

OnT: har du hennes msn? har du hennes nummer? Messa med henne låt henne lära känna dig mer då får du se om hon gillar dig på samma sätt som du gillar henne annars, fuck her det finns skit många brudar där ute bara leta rätt på någon annan som du gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg av med att prata med henne genom MSN helt istället. Du kan ju börja prata med henne genom telefonen för att visa att du verkligen vill något, bestäm träff någonstans. Gå på bio eller häng bara. Tjejer uppskattar mer att man visar att man kan vara runt dem utan speciella besvär än att man sitter hemma och kommer på historier eftersom.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...