💬
Logga in
Fuska.se

Fysik, Teknik, Kemi Och Biologi

6 svar · startad

Kan inte ni ansvariga på fuska skapa ett forum under övriga ämnen som heter "Fysik, teknik, kemi och biologi"?

Där man diskuterar om t.ex. Kemiska ämnen, egna uppfinningar, anatomi och annat?

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Du ska diskutera om detta i skolforumet eftersom att NO är ett skolämne.

Senast ändrad:

Allmänt kommer ju snart inte behövas.. Ja men jag menar, det räcker väl med allmänt och för det mesta skolforumet :)

21 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare

Kanske inte så dumt, skulle själv vara för förslaget men jag tror inte det finns så många som kanske tycker om det. Eller ja jag vet ändå inte. För höra vad folk säger... Men som sagt jag vill gärna ha ett sådant subforum. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är bra som det är. Skulle bli rörigt om man flyttade allt till Allmänt.

27 Mar 2007
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Allmänt kommer ju snart inte behövas.. Ja men jag menar, det räcker väl med allmänt och för det mesta skolforumet :)

Alltid bra med fler forum... Annars så blire inte kul o spana in pcforumet efter nåt år -.-

28 Mar 2007

Igentligen så är fuska.se en sida som riktar sig mot TV/Dataspel för det mesta. Men admin är ju hygglig och gör övriga forum, jag tycker det är okej med forumen som vi har.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in