💬
Logga in
Fuska.se

F-secure

5 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag har F-secure på datorn sen jag har ominstallerat burken. Men det är så att jag vet inte hur jag ska starta virus sökningen, för när jag klickar på "starta f-secure 2007", så händer det inget... Va ska man göra då da?? :huh: Gör programmet av sig själv, eller?

24 Mar 2007

Fsecure är dött.

Skafa NOD32 eller vad de nu heter. Eller en av världens bästa atni-virus och spyware/adwear .. NORTON INTERNET SECURITY :D

SJÄLV KÖPTE JAG Norton, men använder inget anti .. de tar 5 min extra att starta datorn och den tillåter mej inte göra någonting. Men det positiva att den känner igen många virus.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Jag vill inte ha Norton det suger... <_<

Jag känner till Nod32 men det var ju f-secure jag fick när vi ominstallerade datorn...VAD ska jag göra??????????

Nivå 7 · Fuskare

Vet du inte vad du ska göra så bör du ringa till dem.

Nivå 5 · Fuskare

Om du ska starta en vanlig virus sökningen av datorn ska du bara dubbelklicka på F-Secure symbolen nere i högra hörnet -> Gå in på Virus- och spionskydd -> Sök igenom datorn... -> Sen väljer du utför fullständig datorkontroll.

Så är det åtminstone på det F-Secure jag använder. :D

Senast ändrad:

31 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Men fatta!!!!!!!

När jag klickar på "öppna f-secure 2007" så händer det inget. jag får inte upp den rutan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in