Fredric21 Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Hej! Jag hadde tänkt att jag skulle köpa en Xbox360 för att jag har börjat tröttna på mitt wii men jag har några frågor innan jag köper det... 1.Behövs minneskort? 2.Funkar dom gamla xbox spelen på 360, Tex The warriors? 3.Behövs gamla Xbox kontroller då? 4.Vad är skillnaden på Core system och premium Verision? Väldigt tacksam för svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag har inte 360 men jag tror jag kan svara på dom 1.Om man köper premium så får du hårdisk 2.Dom flesta det finns en lista på vilka men jag kommer inte ihåg länken 3.Tror inte det 4.I premium får du headset hårdisk MM Med cor får du inte dom 2 sakerna Premium=Om du vill lira live Core=Om du vill köra offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.