Jag har klarat allt på alla svårighets grader snart på 2 filer!
Klarat Ut Halo
men legendary är ju skitsvårt
nja ganska
klarade de på några dagar...de va så länge sen så ja minns inte
Jag började om 27 gånger på en checkpoint sist jag körde Assult on the control room på legendary(jag ljuger inte, jag visste att det stället var svårt så jag räknade.)men legendary är ju skitsvårt
27 gånger???
Då e du ju kass
Ne men jag hade 4 skott till snipern och 14 skott till needlern så det blev rätt knepigt. det kommer en massa osynliga på slutet av bron dessutom
WOW! :o Det är ju skit svårt... man klara ju det inte hur lätt som helst på en vecka eller så, shit!vilka har klarat ut halo
klarade det på 4 dagar!
men jag har inte klarat det på legendary
e kannibalgäddan avstängd????
Snyft, j-ja!
kommer han aldrig tillbaka..... :( detta e slutet.......e han inte med i ps2 klubben mer???du får göra nån grav av han kassler........oåååååååhhhnejjjjjj
jag tänker ha kvar han som ett minne... han hatar PS2 även i himlen...
Jag kör det aldrig HalO så jag har inte klarat ut det
Vad har du som är så mycket skojigare? Barbie 2: the revange?
Japp as kul nää jag kör inte så mkt Xbox ( ak nej men ska börja igen )Vad har du som är så mycket skojigare? Barbie 2: the revange?
stakars kannibalgäddan....
1 vecka tar det för mig
Jag har inte klarat det precis.Men jag och en kompis har klarat det på det lättaste.(Han e s*it bra på det).Men jag suger.Jag kan bara första banan :(
Jag hade inte kört Halo på typ ett år och sedan gick jag in på XBC och körde en match CTF BG med min brorsa också tog jag snipern en gång och fick 3 headshot! Jag vet inte om det var tut eller skicklighet.