Nami Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 (redigerat) Hej. Får inte igång MS ens, det kommer upp något med GameGuard. (Bild nedanför) fattar inte vad jag ska göra, snälla kan någon ge mig hjälp fort?? Vill verkligen testa spelet. Redigerat 30 Mars 2007 av Cosmic Citera
Aegzor Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 Gör som det står. Stäng av alla onödiga program, som Steam, Msn, mm. Citera
Aegzor Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Skrivet 31 Mars 2007 Okej. Ska fråga i ett forum då. Ps. visste itne att det var du, Carttie DS. XD Citera
jessi4597 Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Jag har oxå det problemet men det går att spela igen om du avinstalerar och laddar ner det igen :P Det är inte kul men det funkar att göra så :( Jag har gjort det på varje uppdatering :unsure: Citera
Gäst RoxZ Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 samma här, jag laddar också ner det och ominstalerar i varge patch Citera
Nami Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Skrivet 3 April 2007 Har jag också gjort men det funkade inte. Men jag läste på en sida att man skulle bli admin på datorn sen starta om datorn så funkade det! :D MS är skitkul! ^.^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.