Hoppa till innehåll

Första Kyssen?


Gäst Szellerie
 Dela

Rekommendera inlägg

Okysst.

 

Verkar inte som någon tycker om mig ;(

emoboy goes emo.

chillinator, det händer dig snart.

 

På dagis, tjejen tog initiativet och undrade om jag ville testa. och jag tänkte "varför inte?" typ :P

Fast man kan ju inte påstå att det var en riktigt passionerad kyss om man säger så.

wat

 

 

BTT: Vart nog när jag var 14 år.. när man var mitt i puberteten och hade sexlust som en kåt tjur.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 197
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Min första kyss var när jag gick i 2an (8år? not sure) och jag och en tjej skulle göra en pjäs. Men varje gång vi skulle träna inför den, låste vi dörren och börja kyssa varandra. Jag mins dock inte vad som hände med pjäsen :S

 

De var min första tror jag. Fast min riktiga första kärleksfulla ,aldrig kommer glömma, kyss fick jag när jag var 15 och faktist förstod mig på kärlek och var mogen nog för att älska någon annan, var när en tjej och jag under vintern gick hem till henne, vi frös, och la oss i hennes säng för att värma oss. Då blev de för mycket för mig så jag var tvungen att kyssa henne. Som tur var gilla hon. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På dagis, tjejen tog initiativet och undrade om jag ville testa. och jag tänkte "varför inte?" typ :P

Fast man kan ju inte påstå att det var en riktigt passionerad kyss om man säger så.

wat

 

 

BTT: Vart nog när jag var 14 år.. när man var mitt i puberteten och hade sexlust som en kåt tjur.

 

ROFLMFAO!

 

Har väl inte haft nån kyss med riktiga känslor i. Det är ju som Malker här upp^ säger om 14-åringar x) Men jag tycker att nästan alla tjejer i min ålder är fjortisar, seriösa och så jäkla krävande (skicka minst tre sms om dagen, ring minst en gång om dagen och visa att du bryr dig) och jag är inte en person som gillar att vara ute och "festa" och bli full på en lättöl, usch. Dagens ungdom är inte något bra.

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kyss betyder ju inte speciellt mycket, inte precis som att förlora oskulden :lol:

 

Hånglade för första gången när jag gick i femman nån gång med en tjej jag var tillsammans med i typ 1 hel vecka (O-M-G) är ingen höjdare på förhållanden ;)

Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh..tja...första gången på riktigt (dvs inte typ på mellanstadiet när alla bytte flick/pojkvän en gång i veckan) var på en fest. Stod och dansade med ~10 polare, och plötsligt är det någon som knackar mig på axeln. Vänder mig om och någon tjej börjar dansa med mig. Det ena leder till det andra och så var den saken avklarad. Har inte en aning om vad hon heter och minns knappt hur hon ser ut.

 

Blond, tror jag. Med svart/mörkblå tröja. Ungefär lika lång som jag. Stämmer in på typ...flera miljoner tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kyss betyder ju inte speciellt mycket, inte precis som att förlora oskulden :lol:

 

Hånglade för första gången när jag gick i femman nån gång med en tjej jag var tillsammans med i typ 1 hel vecka (O-M-G) är ingen höjdare på förhållanden ;)

ditto ;D

 

Eh..tja...första gången på riktigt (dvs inte typ på mellanstadiet när alla bytte flick/pojkvän en gång i veckan) var på en fest. Stod och dansade med ~10 polare, och plötsligt är det någon som knackar mig på axeln. Vänder mig om och någon tjej börjar dansa med mig. Det ena leder till det andra och så var den saken avklarad. Har inte en aning om vad hon heter och minns knappt hur hon ser ut.

 

Blond, tror jag. Med svart/mörkblå tröja. Ungefär lika lång som jag. Stämmer in på typ...flera miljoner tjejer.

Tackar guggo, du gav mig ett gott skratt =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min första kyss var när jag gick i 2an (8år? not sure) och jag och en tjej skulle göra en pjäs. Men varje gång vi skulle träna inför den, låste vi dörren och börja kyssa varandra. Jag mins dock inte vad som hände med pjäsen :S

 

De var min första tror jag. Fast min riktiga första kärleksfulla ,aldrig kommer glömma, kyss fick jag när jag var 15 och faktist förstod mig på kärlek och var mogen nog för att älska någon annan, var när en tjej och jag under vintern gick hem till henne, vi frös, och la oss i hennes säng för att värma oss. Då blev de för mycket för mig så jag var tvungen att kyssa henne. Som tur var gilla hon. ;)

Skitsnack alltihopp.. ingen vet vad kärlek är egentligen.. att du känner något är inte kärlek.

Jag vet exakt vad du gick igenom, du trodde hon var den rätte osv.. men är ni fortfarande ihop?

 

första kyssen smakar alltid gröt!
Om man nu lider av analklåda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första kyssen smakar alltid gröt!

Om man nu lider av analklåda.

 

Jag trodde inte hon var den rätta.. jag tänker inte så. Jag tänker snarare: här är en flicka som ger mig lycka, glädje etc. Och jag trivdes med henne och hon med mig. Och det jag mena var att det var första gången jag kände starka känslor för en annan människa och då blir en kyss helt plötsligt 1 miljon gånger bättre. När man var mindre kunde man inte alls få den känslan, då man inte förstod sig på kärlek på samma sätt som man gör nu. Och med de menar jag inte att jag vet vad kärlek är. Och de hör inte till Tråden.

 

Du kan inte säga vad och vad inte, jag känner. Så snälla lägg ner och visa lite respekt och hänsyn.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...