💬
Logga in
Fuska.se

Lv19 Rogue Twink Film

55 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Man kan inte redigera filmen med fraps...

14 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Om han gör en ny..

15 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

Kvaliteten sög, skaffa Gamecam.

Du är inte så bra rogue heller, man ska använda hotkeys. Sätt sinister strike på Q och Evicerate på E. Inget fel på filmen , men anfall inte pet för guds skull !!

+ Rogues är mycket bättre som 29 twinks för då har man vanish

16 Apr 2007
↗ till inlägget

Kvaliteten sög, skaffa Gamecam.

Du är inte så bra rogue heller, man ska använda hotkeys. Sätt sinister strike på Q och Evicerate på E. Inget fel på filmen , men anfall inte pet för guds skull !!

+ Rogues är mycket bättre som 29 twinks för då har man vanish

1:Det är inte inspelningsprogramet som gör dålig kvalite, utan redigeraren.

2:Nej, man måste inte använda hotkeys, funkar lika bra med klick.

Nivå 6 · Fuskare

Så dålig var den väl inte?

Fattar inte varför alla klagar på folk som klickar med musen, jag gör det själv mycket men har inga problem att spela. :S

Nivå 4 · Lärling

oki, rätt så dålig grafik :P o så. och grabben, cruchader x2 på en rogue? :S och avr e stealh? , varför ej nåra bandage? :P och varför i h*lvete använder du inte gouge? :S ... Skaffa, 2x agi,,, men aja, bra för första twinken, o första filmen^^

Helt enkelt inte dagger twinkad för att jag ska behöva använda gourge hela tiden :P Funderade på och fixa 2x agility, men när crusader proccar två gånger så är det j*vla bra.

17 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

Inte så jätte för e rogue, eller de e nice som f*n, men inte pvp, :P min twink har aggi^^ hin tar runt 400i ambuch, o critatchans ca. 30% o ja critar typ 200-230 me en ss, och sen har ja 50% doge(vet mej hur dt stavas xD)

Men ja menade att du ska använda gouge för att stuna 1v1 för att få up t.ex bandage'a eller gouga pet xD, men ochså kanske ba gouge o vänta nån sek på energy ^^, aja det va bara ett tips :P

Nivå 5 · Fuskare

Inte så bra, dessutom klickar du (no skills) xDD

↗ till inlägget

Inte så bra, dessutom klickar du (no skills) xDD

Hotkeys är ju för de lata helt enkelt.. Vem har sagt att man måste använda hotkey för att va skillad?
18 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

fattar inte vrf ni säger no hotkeys = no skill?, om han kan använda musen att tageta med, kolla hp på kommpisar flyta runt o kola åt andra hål och använda för att attackera tkr ja de är rätt skillat tbh, eftersom han kontrolerar mer saker amtidigt än dom flesta kan

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Min första twink och första PvP film. Betygsätt :P

http://video.google.com/videoplay?docid=7926609456943011672

Snapback, det är ju hans twink huh.

Läs inlägget innan du skriver nonting ^^

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Min första twink och första PvP film. Betygsätt :P

http://video.google.com/videoplay?docid=7926609456943011672

varför säger du någotr sånt när DonkeN redan svarat på frågan ja tkr du borde läsa allaposter innan du kmr in och whinar :)

(och btw flesta twinks lvlar upp efter ett tag)

19 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

DonKeN, kan du inte lägga upp en pvp film på din warrior? :D

Nivå 3 · Lärling

Han har bytt bort sin warrior.

23 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Nja det var okej men den va inte sådär jätte bra visst va du hyfsat bra men det finns rätt mång likadana filmer så blir lite drygt :P Men helt tokig va den inte :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in