💬
Logga in
Fuska.se

När Kommer Fable 2?

20 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hej undrar när fable 2 kommer ut i butiken, funderar på att köpa det det ser ju ganska kul ut! :cool: ettan till den vanliga boxen var ju skitkul den :D

8 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

de kommer typ ut 2008..

:(

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

:( okej det var ju synd

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det kommer antagligen i år,

men man får räkna med förseningar.

Ja, det blir alltid förseningar, sent i år lr tidigt nästa år

9 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

I år kommer det inte!

10 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Enligt IGN kommer det den 27:e oktober till Europa: http://xbox360.ign.com/objects/741/741361.html

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Såg en demo video om fable 2 när man leker och sköter om sin hund :)

11 Apr 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Såg en demo video om fable 2 när man leker och sköter om sin hund :)

okej :cool: var det en demo från xbox live eller från internet? om det var från internet kan du väl länka den videon? :D

Nivå 6 · Fuskare

12 Apr 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Tack! det så jävligt kul ut :cool: ett spel som jag ska köpa iallafall :D :medieval:

6 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Enligt IGN kommer det den 27:e oktober till Europa: http://xbox360.ign.com/objects/741/741361.html

man ska aldrig lita på sånt ripto... Releaset är inte bekräftat förrän utgivaren har sagt ett datum...

7 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

är det själva fable 2 eller sånt där liknaden som "lost capital" (stavning) typ nya städer och ställen?

Nivå 7 · Fuskare

Ett nytt spel, annars skulle de väl inte döpa det till Fable 2 utan bara sätta en ny undertitel på Fable.

Men spelet ser lovande ut och jag ska köpa det, tror att det kommer 2008...

Nivå 3 · Lärling

jag tror att det e några 100 år framot i tiden, typ 1800–talet för jag tror att man kan använda pistol (det gör dom iallafall i trailen).

8 Jun 2007
Nivå 7 · Fuskare

Rätt, men eftersom det är ett fantasy spel så har de inte satt nått årtal, det fanns inga troll på 1800-talet. xP

9 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

haha :D den är sköön .. Oskyddat och skyddat sex :P Garvar sönder när han säger att barnet kan springa ut igenom dörren o ropa:Pappa! pappa! hörde om när du dödar getingarna, Du är en hjälte.

Eller att barnet kan komma gående o tala om för dig att han slog ner än i skolan idag :P haha :D

10 Jun 2007
Nivå 7 · Fuskare

?

Nivå 2 · Novis

Kolla Trailern så fattar du : ;)

11 Jun 2007
Nivå 7 · Fuskare

Jaha, menar du trailern. Fattade inte vad du snackade om först...

Jag tyckte att jag kände igen det du sa, men trodde att du hade skrivit i fel ämne. xP

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in