Dream Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Kwonho en koreansk spel om fighting som man spela online och påminner om tekken. Men kan ej köra engelska ver. p.g.a closet beta så jag hittade den koreanska men vet ej hur man reggar sig...ska man bara fylla i namnet längst upp och har sen lösen vad ska göra sen trycker på en knappa som likna(vad jag tycker) accept? kommer upp något konstig a2?? kolla själv berättar sen till mig !! http://member.hangame.com/register/simpleRegister.nhn Citera
Kuzune Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 Försökte ett tag men det är svårt att veta vad allt är. Däremot ser spelet väldigt bra ut så jag ska vänta tills engelska versionen kommer, och testa det då. Citera
Dream Skrivet 23 April 2007 Författare Rapport Skrivet 23 April 2007 hmm har lyckas reggar mig men får ej igång spelet kommer en konstig text ruta på koreanska om att kanske inte funkar när jag trycker "fight" i hemsidan ps:LÄNGTAR TILL SPELET Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.