har ni bra lärare på er skola??
Lärare
Jaee...bra finns det bara några stycken, till exempel pia som vi har i Fysik, kemi och teknik.Jocke som vi har i film.
vi har bra lärare men en del är lite konstiga?
vi har inte film på vår skola. har du det som elevens val eller?
jag har idrott i elevens val
Vi har bara bra lärare. i allafal dom jag har!! ;)
jepp jag har det i elevens val.vi har bra lärare men en del är lite konstiga?
vi har inte film på vår skola. har du det som elevens val eller?
jag har idrott i elevens val
ja det finns allt några bra lärare
jag har också några konstiga lärare men de flesta är bra ;)
På tal om konstiga lärare....en vikarie vi har går alltid omkring med en bibel i näven, även på skolfoton, läser sagor på lektionen och drar en massa konstiga historier om att JAG är kompis med troll i huttaskogen?!
ojoj.... inte visste jag att du var kompis med troll...;)
Han är lite mongo....
Våran lärare är schyst..
Våran vanliga lärare e lite syn skadad så han ser inte oss när vi sitter längst bak.. så ja smiter från klassen ibland o går te dator rummet =)
Vi ahr bra lärare.men iten alla.
Alla är skit bra lrare i vår skola!
Vår bästa är nog Amar som är vår svenska och enngelska lärare.
ja mina lärare är iallfall bra, men dom som har spanska i min klass hatar deras lärare
Franskalärarn på vår skola är mobbad. Han har tre meters underbett, stammar och vickar på röven när han går så han ser ut som en anka.
vad tråkigt..... :unsure:Franskalärarn på vår skola är mobbad. Han har tre meters underbett, stammar och vickar på röven när han går så han ser ut som en anka.
:lol: förlåt att jag skrattar men det lät så roligtFranskalärarn på vår skola är mobbad. Han har tre meters underbett, stammar och vickar på röven när han går så han ser ut som en anka.
det ser rätt skoj ut
JAA,det lät ganska roligt. :lol: