💬
Logga in
Fuska.se

Hmm, Class? :d

18 svar · startad

Trådstartare #1

Tja, ja tror ja ska göra en ny 19 twink, eller kanske 29 oO, iaf min nuvarande 19 är en rouge, med nästan allt han ska han^^ fatts ba wsg tabard, instagnima of aliance, och en enchnat på back (14douge)

Tillbaka till ämnet, va tkr ni ja ska göra för nån och vilken lvl? 19 eller 29? :/

och en fråga till, Needar priest många dropps/quest för att den ska bli en en 29 twink? ^^

Tack på förhand :)

Moderator Moderator

29 är mycket roligare, då kan man även spela AB.

29, vanish och potion

Vid lv20-29 bg så vinner horde oftast så var kvar på lv19. Annars joinar du twink guild då ni kör premades flera gånger om dagen.

18 Apr 2007
Trådstartare #5

Jag har redan guild :P och ja tänke göra en NY :P xD och ja gillar inte AB :P så, va ska ja köra för class? (inte rouge)

Och vinner alltid horde på cycklone, på lvl 29??

Senast ändrad:

23 Apr 2007

ja föredrar lvl 19 :D Gött att ha mera bättre attacker och så men man tar dem inte lika lätt en lvl 10 snubbe mkt lättaren än en lvl 20 :P men 29 e oxå skoj men föredrar 19 twink :D

↗ till inlägget

ja föredrar lvl 19  :D Gött att ha mera bättre attacker och så men man tar dem inte lika lätt en lvl 10 snubbe mkt lättaren än en lvl 20 :P men 29 e oxå skoj men föredrar 19 twink :D

Samma här :)

Trådstartare #8

Ingen som kan komma me förslag te klass?... >.<

warrior?

Warrior är fräcka som twinks tycker jag, man tål ju hur mycket som helst och kan ta 2-3 twinkrogues om man är välgearad med bra enchants!

24 Apr 2007
Trådstartare #11

hmm, ok.. är inte så bra på twink warr's oO kan nån säga vilkket gear som är bäst? :P (om ni har en bra twink 29/19 så linka armory^^)

^^

Moderator Moderator

Jag har en level 29 twink, en hunter. Har det bästa man kan ha, plus grymma enchats. En rekomendation ;).

↗ till inlägget

Vid lv20-29 bg så vinner horde oftast så var kvar på lv19. Annars joinar du twink guild då ni kör premades flera gånger om dagen.

Beror ju också på vilken server han spelar på <_<

Server spelar ingen roll längre, servrar kör mot olika servrar.

Trådstartare #15

Ingen som kan hålla sej till ämnet? >>.<<, ja pallar nog inte köra Hunter, :P

25 Apr 2007
Moderator Moderator

Spela inte Rogue bara, finns för många. Var något unikt. Hunter blir grymt bra i låglevel PvPn.

jag tycker druid eller shaman, du är grym som flag runner ifall du är druid och shamaner är inte så dåliga dem heller i 19 så är paldin/druid typ bästa flag runners, i 29 är druid/shaman/paladin/hunters det med shaman/hunter som lite sämre,

men druider är jobbiga att skaffa vapen åt, du vill bara ha stats på vapnet och shamaner är bara jättetrevliga :P

Moderator Moderator

Inte Shaman, jag har stor erfarenhet av WoW och måste säga att Shamaner är de sämsta. Druid är bra dock, bland de bästa flagbärarna.

Trådstartare #19
↗ till inlägget

Spela inte Rogue bara, finns för många. Var något unikt. Hunter blir grymt bra i låglevel PvPn.

jag tror jag nämde jag redan har en rogue?, hmm pala/warr, typ kanske, jag vet f*n inte >-<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in