Vad är feng shui? Kan någon förklara vad det är.Har hört att nånting om färger elr nåt
Vad Är Feng Shui?
www.google.se
Hittar endast på engelska och orkar inte läsa då.
Vill ha en förklaring på svenska
du ska placera den färgs möbler i den färgs ruta för extra tur i spelet
är det inte så att man får mer hra-poäng av det eller?
jopp man får mer hra, men shit thehero om du är 18 kan väl knappast engelska vara ett problem?
Feng shui är kinesiska för andnings lära minns inte säkert. men det är en meditations typ
↗ till inläggethan är väl säkert en liten unge som inte ser skillnad på 1989 och 1999 :Djopp man får mer hra, men shit thehero om du är 18 kan väl knappast engelska vara ett problem?
Jag är orkar f*n inte läsa engelska!!
Vem f*n tror du att du är szellerie
↗ till inläggetJag är orkar f*n inte läsa engelska!!
Hahaha, THehero164 kan inte engelska :lol:
han borde kunna engelska om han är 18 >_> annars har han sovit en aning för mycket på lektionerna
↗ till inläggethan borde kunna engelska om han är 18 >_> annars har han sovit en aning för mycket på lektionerna
Håll er till det j*vla ämnet
↗ till inläggetjag vet mycket väl vem jag är >_> och är man 18 år och ber kanske 6 år yngre om hjälp att översätta till engelska är man jävligt korkad.Jag är orkar f*n inte läsa engelska!!
anmäl mig gärna, mig kvittar det. ;)
↗ till inläggetJag är f*n utlänning så jag har svårt och lära mig engelskaJag är orkar f*n inte läsa engelska!!
lol skyll på de, du är bara 9 år och kan inte förstå engelska än
↗ till inläggetOk jag skiter i vad du sägerlol skyll på de, du är bara 9 år och kan inte förstå engelska än
Du kan säga vad du vill men jag bryr mig inte
den här sidan är på engelska men här fins all info du kan behöva till ACWW :cool: