brukar ni titta på ankliv det är bra .jag tror jag sett alla.BRACKELIKRACKELFNATT
Duck Tales
Ducktales rockar! jag laddar ner avsnitt på Kazaa. Fast inte så många egentligen...
Jag älskar Ducktales! Så ni vet så finns det 100 delar och om ni tror att ni sett alla delar men på svenska så har ni fel för alla delar har inte kommit ut på svenska! ;)
Dem kommer på Fredagar kl 18.30.så ni bara vet.
På Svt 1 glömde du att säga! Men dom går ju också på den engelska Disney Channel och kanske flera! ;)Dem kommer på Fredagar kl 18.30.så ni bara vet.
Vi ahr Disney Channel.mne det kommer itne där.
Har jag med men jag menar engelska! Alltså amrikanska Disney Channel! ;)Vi ahr Disney Channel.mne det kommer itne där.
Ducktales går idag och gissa vem som ska se det?
Jag ska se det! Förrsten är det den bästa Disneyserien!
om du inte visste det så är det förbjudet att prata om fildelnings program på detta forum ;)Ducktales rockar! jag laddar ner avsnitt på Kazaa. Fast inte så många egentligen...
jag ska se på det idag.
jag såg det nu idag
oCh gissa vem som glömde bort det :angry:
JAG!
OCH DU!
Hur många avsnitt är det kvar...?
det har ju typ varit havl kanske.då e de typ halva kvar.
ja och hur många avsnitt är det?
Ducktales gick på TV när jag var en liten tokstolle. Nu är jag en stor tokstolle, men strunt samma. Iaf gillade jag det grymt mycket när jag var liten... de som går nu är repriser, iaf de jag sett en skymt av.
en gång när jag var liten och va på flygplan så sa dom i hötalarna att det skulle serveras en cocktail efter maten och jag ropade Yes, jag visste det! för att jag trodde dom sa att dom skulle vissa ducktales
Varje gång jag missar ett avsnitt och kommer på att jag har missat det så blir jag på dåligt humör.