Hoppa till innehåll

Tråd För Tips Om Ras, Klass Och Namn


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag har En lvl 52 Gnome Rogue som jag trivs mycke med.

Jag har Assasin Specc ner till cold blood sen rested Combat det är en mycket bra pvp specc tycker jag

 

Vissa saker måste jag förbättra som t.ex Attackpowern har inte satsat på attack power alls.

jag har där emot jävligt mycket liv.. i 48 hade jag 3 k liv..

 

Själv tycker jag rogues är powniga :P

 

EN BRA TAKTIK MED MIN SPECC.

 

Stealth --> Cheapshot --> sinister strike --> Blind --> väntar energyn till 90 / 100 % --> Gouge --> Vänta energyn 1 sec --> Sen snabbt -> sinister strike ( 5 combo points ) -> Cold blood ( 100% crit ) -> Evicerate.

 

Jag gjorde det på en mage , han han inte att göra nånting.. på skadan innan min eviscerate hade jag gjort ca: 1000 dmg

+ eviceraten 1500 = 2500 tror inte en 54 mage har så mycket liv eller kanske runt där:p

 

Tog en 54 mage när jag var 48

Aja..

 

Rogue FTW!

 

 

SKA DU SPARA MYCKET PENGAR FRÅN 1 - 70? SKAFFA GEAR VIA QUEST OCH INSTANCER OCH ANDVÄND PEGNARNA TILL SPELLS OCH ATT LAGA GEAREN.!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har En lvl 52 Gnome Rogue som jag trivs mycke med.

Jag har Assasin Specc ner till cold blood sen rested Combat det är en mycket bra pvp specc tycker jag

 

Vissa saker måste jag förbättra som t.ex Attackpowern har inte satsat på attack power alls.

jag har där emot jävligt mycket liv.. i 48 hade jag 3 k liv..

 

Själv tycker jag rogues är powniga :P

 

EN BRA TAKTIK MED MIN SPECC.

 

Stealth --> Cheapshot --> sinister strike --> Blind --> väntar energyn till 90 / 100 % --> Gouge --> Vänta energyn 1 sec --> Sen snabbt -> sinister strike ( 5 combo points ) -> Cold blood ( 100% crit ) -> Evicerate.

 

Jag gjorde det på en mage , han han inte att göra nånting.. på skadan innan min eviscerate hade jag gjort ca: 1000 dmg

+ eviceraten 1500 = 2500 tror inte en 54 mage har så mycket liv eller kanske runt där:p

 

Tog en 54 mage när jag var 48

Aja..

 

Rogue FTW!

 

 

SKA DU SPARA MYCKET PENGAR FRÅN 1 - 70? SKAFFA GEAR VIA QUEST OCH INSTANCER OCH ANDVÄND PEGNARNA TILL SPELLS OCH ATT LAGA GEAREN.!

Vad är det för mening med blind om du inte går stealth igen?

Stealth, cheap shot, sinister strikex2, kidney shot, sinister strikex3, blind, vänta på stealth (om din enemy inte är död än), cheap shot SSx2 och CB eviscerate

Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till alla osäkra nybörjare som funderar på vilken ras och class dom ska välja, läs detta. Gör en Druid, de är den roligaste klassen ni kommer inte ångra er. Du kan tanka, hela eller göra DPS så det blir aldrig långtråkigt. Dom har också många attacker så de blir itne enfomrigt heller vilket de blir med rogues som man bara trycker samma knapp hela tiden..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag börja Wow så gjorde jag jätte många gubbar..... Min bror han spela bara på en gubbe hela tiden.(Mage 28)

Sen när jag kunde mer om wow så levla ja en warrior som stanna på 24.

Min bror sluta med magen och levla upp en 70 warrior. Jag spana in hans warrior på kvällarna och det såg faktiskt lite kul ut! Så jag tog min warrrior i 24 och skulle levla upp den,och idag är den i 36. ;)

Men jag vill så gärna ha en Druid.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Till alla osäkra nybörjare som funderar på vilken ras och class dom ska välja, läs detta. Gör en Druid, de är den roligaste klassen ni kommer inte ångra er. Du kan tanka, hela eller göra DPS så det blir aldrig långtråkigt. Dom har också många attacker så de blir itne enfomrigt heller vilket de blir med rogues som man bara trycker samma knapp hela tiden..

Om du tror en rogue använder en knapp så kan man fundera vem som är nybörjare. (inget påhopp eller så) Rogue är bland de mest avancerade klasserna och har otroligt många saker man kan och bör använda.

 

Ett tips, gör en Mage eller Hunter som nybörjare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tror en rogue använder en knapp så kan man fundera vem som är nybörjare. (inget påhopp eller så) Rogue är bland de mest avancerade klasserna och har otroligt många saker man kan och bör använda.

jupp, du har rätt, rogues har mycket att tänka på, men om man är sinister strike specc så äre som min polare sa på msn: 1 1 1 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1....... men det beror ju helt på vilken spec man är och level, är man sinister strike/hemmorage spec så dampar man ju bara de, men om man är högre lvl och får mer abilitys och mer talentabilitys så blir de svårare

 

_______________________

 

Jag rekommenderar hunter, lätt för nybörjare, men man blir lätt less, gjorde själv en hunter som första gubbe, lvlade skit fort osv, sen tog jag 58, sen sket jag i den, inge roligt nå mer då, sen tog jag 59 med dom sista krafterna och 60 med ett vapen mot huvudet :P nu är den naken i shattrath med sin get och skickade alla pengar från såld gear och sånt till min warrior för epic mount när den tog 60 :P nu är den 62 och fortfarande rolig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...