Jag tror ju att alla scammar mer här och att många tror allt är scam här för det mesta brukar vara scam. På tradera kan man ju iallafall kola omdömen och skriva omdömen själv.
Köper Wow Accounts !
ok fortsätt tro de du men jag scammar inte.
aer dy saeker mr. BeerIsGoodForYo? f*n lär dig stava unge. och om du söker efter wow acc så är du nog på fel plats
Jag kan stava + att jag är ingen j*vla unge, Du är ju en lillskit jämnfört med mig.
lol 1 år skiljer er åt, och du är knappast 19 >_> du är för omogen för att vara 19, jag menar, försöka scamma massa folk på pengar?
Omogen? jo jag var lite omogen när man va i Högstadiet men jag e defenitivt 19år. Jag har f*n bil och lägenhet så håll käft om att jag är mindre än 19.
19 åringar brukar inte skrika och svära sådär som du kör men så kanske du inte är som alla andra jag vet inte.
Börjar bli otålig, finns de verkligen ingen mer som vill sälja?
Nope, inte till dig
Jag skulle ha sålt till han men han ville ha lösenordet hela tiden.. först ville han se hur min gubbe såg ut.. sen så gjorde ja ett screenshot sen skulle han skicka pengar men då ville han bara ha mitt lösenord så han fick se va ja hade för grejor men då kunde ja inte göra ett screenshot det tjafa han & ja om i typ 2timmar så ja han e en scammer han vill ha lösenordet så han kan logga in å byta lösenord..
screenshot på alla dina saker och DEAL!
e ni seriösa eller? han typ driver med er ni ba whinar "han e faktiskt scammer ><" , som om man inte ser de ...
Jad driver?? Du lilleponken sluta komma här o kalla mig en scammer.
ifall du hadde varit seriös så hadde du inte fått, ''anfall'' eller liknande, du hadde bara skitit i alla som tracka dig...
Jag är så på Gymnasiet oxå. Den Som säger de minsta störande om mig får jag Dampanfall på ( nästan ).
Oookej.
Men eftersom du ser att nästan alla här tycker du är en scammer, varför lägger du inte bara ner det här?
Jag lägger inte ner för att jag talar sanning. Vissa kanske tror de men så är de inte, så fort vissa personer ser sådana trådar kommer bar ett ord ur dem och de är: SCAMMER!
Gå in på blocket, vilket är en sida där man köper/säljer saker. Där lär du hitta vad du behöver.
Varför köpa ett account? Man ska levla ett eget account och känna att det är ens eget. Att köpa ett account förstör hela spel glädjen <_<
Varför skulle jag vilja bli av med mitt account?!
GE UPP DU ÄR GENOMSKÅDAD!