chymron Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har spelat KH2 på PS3 ett tag nu, men fastnat i Space paranoids. Beror detta på en bug (läste någonstans om att det bara funkar till 1/3 på PS3:an), eller gör jag något fel? Jag kommer inte förbi det fientliga programmet... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 "fientliga programmet"? va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chymron Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Det är dataprogrammet, där man ska samla clusters, frysa det och sen banka s**ten ur den. Men hur jag än försöker (olika former, kallar på hjälp... etc) så vill eländet inte dö. Har gått tillbaka till andra världar för att samla på mer LV, öppnat alla kistor, - dock ej gjort Challenge 2 i underjorden - inget funkar... Sist satt jag i två timmar, och rimligen borde en bossfajt inte ta mer än 10 minuter.. något måste jag göra fel. Eller så hade den personen rätt som sa att KH2 inte funkar fullt ut på PS3:an... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Det är dataprogrammet, där man ska samla clusters, frysa det och sen banka s**ten ur den. Men hur jag än försöker (olika former, kallar på hjälp... etc) så vill eländet inte dö. Har gått tillbaka till andra världar för att samla på mer LV, öppnat alla kistor, - dock ej gjort Challenge 2 i underjorden - inget funkar... Sist satt jag i två timmar, och rimligen borde en bossfajt inte ta mer än 10 minuter.. något måste jag göra fel. Eller så hade den personen rätt som sa att KH2 inte funkar fullt ut på PS3:an... <_< Hur är det med "dataprogrammets" HP då? Om du har "scan" abilityn aktiverad så borde du se det. Ibland så dör bossarna inte på slutet förren man antingen har gjort en hel combo mot dem, alternativt att man använder magi som t.ex. thunder mot dem för att ta bort deras sista HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chymron Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Hur är det med "dataprogrammets" HP då? Om du har "scan" abilityn aktiverad så borde du se det. Ibland så dör bossarna inte på slutet förren man antingen har gjort en hel combo mot dem, alternativt att man använder magi som t.ex. thunder mot dem för att ta bort deras sista HP. <{POST_SNAPBACK}> Det kan vara det som är problemet. Jag har inte ens kollat om PS3:an visar motståndarens HP. Tack för hjälpen so far. :D /C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg