Är det nån har som har finalfantasy X-2?
jag har klarat spelet jag fick det i förra fredagen B)
Är det nån har som har finalfantasy X-2?
är det kul
jätte kul, har du det wetwilly?
Jag har bara trailern och det är jag glad över. vem f*n vill ha ett skitspel? kolla bara grafiken till exempel.Är det nån har som har finalfantasy X-2?
det är väl inget fel på grafiken (kanske ibörjan men man vänjer sig efter en liten stund)
Jag har spelet och det har faktist skit bra grafik!!! :P
jag har det också! varvat det! lätt juh! någon som vill ha hjälp med det?
jag har det inte
ska du skaffa det då?
Jag har Final Fantasy X-2. Köpte de i onsdags och varvat de 2 gånger redan... de är ett skit bra spel men de borde få vara svårare + att musik är en aning fel på måååånga ställen, t.ex Mi'ihen Highroad. Där är den helt töntig och helt opassande. I Zanarkand Ruins är oxå musiken opassande... det är ett stort minus på spelet. Grafiken är bra som på FFX. Kanske en aning bättre.
jag har klarat spelet 64%
jag köpte det för 11 dagar sen jag har kommit till vegnagun flera gånger men jag glömmer alltid bort nånting och så börjar jag om men nu har jag inte missat nått och tänker spela klart det föresten sluta klaga på grafiken den e skit bra
HJÄLP!!! jag har fastnat på FF X-2 jag vet inte var man hittar en kostym på chapter 2 på spelet nära thunderplands så HJÄLP!!
hur många har du? man ska ha tre en får man i bikael island (öken ön)
en i en grotta i mount gagazete
sista minns jag inte
Det är i mt.gagazet bikanel island djose temple sen när du har fått alla ska du gå till guadosalam
oki
hur många procent har ni?
Jag har 76%
okej! kör du på att få mkt procent? jag gör det! började igår! har typ 86%! vilka dressspheres har du?
FF är sk*t! Alltså bara min åsikt... Min brorsa satt och nörda FFX för inte så längesen och det var sk*t jobbig musik, den upprepades hela tiden. Så jag tror inte att jag kommer att köpa det, inte frivilligt iaf. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in