vikket tycker ni e bäst??
Gc Ele Xbox?
GameCube har skönare kontroll och bättre spel men Xbox har bättre grafik (men grafiken ggör väl inte allt?)
Båda är väl lika bra...
nej xbox har bättre grafik
men gamecube är bäst så det är inget att diskutera!
ja, GC e bäst!
gillar GC bäst
gamecube lugnt
jag säger inte att Xbox är bättre bara att den har bättre grafik än GC men GC är bäst om man frågar mig
själv tycker jag att x-box har bättre graffi (har inte spelat gc så mycket , kanske beror på det)
GC lungt det e bara o inse men PSsug ska vi inte prata om dom e dom sunkigaste av alla
Nej playstation har sämst grafik men vissa roliga spel.GC lungt det e bara o inse men PSsug ska vi inte prata om dom e dom sunkigaste av alla
Man får inte göra Är det bättre än det-trådar! :angry:
finns bara bråk i denna tråd....
Det har den inte. Den har större grafikmotor fasst nästan alla GC har 2D grafik så man ser inte hur bra den egentligen är. Men om du tittar på Resident evil 4 så ser du en STOR skillnad mellan GC och Xbox.jag säger inte att Xbox är bättre bara att den har bättre grafik än GC men GC är bäst om man frågar mig
Tittar du på HALO och bomberman generation så ser du en stor skillnad mellan Gc och Xbox
GAME CUBE
På ett ungefär ja...finns bara bråk i denna tråd....
Låser, vi får nog inte ut nåt av den här trådne iaf. Blir bara massa personliga påhopp och fanboyskommentarer ändå.