Är den någon som går på en kunskapsskola här, tycker att dom e fett bra
Kunskapsskolan
Och vad är en kunskapsskola?
Jag gör! fruängen!
Man arbetar lixom i steg..
är det samma sak som en friskola?
vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry:
Jag går i kunskapsskolan i Enskede.
Du Trunks villka steg ligger du på
jag tror att det är en skola för såna som inte fick G i alla grundänmnen...? Man jaobbar mer i sin egen takt och får mer hjälp och sånt!vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry:
Min kompis kanske ska börja på Täby Kunskpaps skola
Jag kanske skulle men jag ville inte..
En skola komunen inte bestämmer över.vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry:
Vi har en kunskp skola i Enköpnig. Men detta är dåligt:
Gympa EN gång i veckan på Måndagar
Slöjd och bild EN vecka i terminen då åker man till Falun
Man måste stå i kö ca 1 år innan man får besked om man får börja där
Man måste ha ett visst högt IQ
Det är det här bra iaf. Det bra är att man får göra schema så man bestämmer vad man vill lära sig mer om bortsett från målen.
Var kan man göra IQ test??
Om man behöver ett visst högt IQ kommer jag in. Jag har lika högt IQ som Dr. Robotnik. 300 alltså.
300? tjo-ko-rövhål heller! Einstein hade 196. Inte en människa har över 250!
Då är väl jag en utomjording :P Nä men iallafall 1000000
Nu skojar du!
Visst då. Vad är kvadratroten av 2 gånger 32? Super lät. till herr 100000IQman
Gick du på de? :rolleyes:
f*n kunskapskolan... finns en i stan där jag bor, brukar fajtas mot dem, j*vla snoppar hela skiten, tror dom äger. jag vet ju inte hur det är där de andra skolorna men den skolan i våran stad, där går dom som e mobbade och jag har själv inget emot skolan, Och jag själv går på en fri skola ( PLUS det heter ENSKILD skola nuförtiden inte friskola!) skit piss ryckte har skolan, jobbar efter montissori grejen skit bra, typ som kunskapskolornas grej förutom att vi åker inte bort hela tiden och bor på bondgårdar och sånt. (det går bara snobbar på min skola också)