Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp !

Rekommendera inlägg

Tja, nu är det så att jag tröttnat på rouge och köpte en mage (hade spelat rouge i 2år) då är det så att säljaren av magen var lite "snabb" så han berätta nästan inget , han är hedlig så jag antar att han inte vill sno accet men jag vill bara vara på det säkra sidan kan någon säga hur man byter SQ och E-mail på accet ?

Ni som bara tänkt säga "Det är olagligt att köpa gubber" tycker jag inte kan svara. :)

Redigerat av Tomato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad.

Vad måste jag svara rätt på då ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Du, När man kan köper skaj man ta reda på sånt :P

Tänk innan du köper. (: Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...