PRIMO Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Tja, nu är det så att jag tröttnat på rouge och köpte en mage (hade spelat rouge i 2år) då är det så att säljaren av magen var lite "snabb" så han berätta nästan inget , han är hedlig så jag antar att han inte vill sno accet men jag vill bara vara på det säkra sidan kan någon säga hur man byter SQ och E-mail på accet ? Ni som bara tänkt säga "Det är olagligt att köpa gubber" tycker jag inte kan svara. :) Redigerat 6 Maj 2007 av Tomato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Gå in på Account Magnement, där kan man göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 www. wow-europe . com logga in och byt allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag vet det >_> men är man byter email så måste man godkänna från den andra emailen man hadde ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Okej, då är det ett problem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 som ni ska svara på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 som det inte finns något svar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 SQ ändrar du genom att skicka in en bild på förra ägarens pass eftersom han borde ha skrivit in sitt namn på sitt acc. (Det du ser när du loggar in på account management) Be säljaren om en bild på sitt pass för att du ska kunna ändra frågan. För att ändra e-mailen så bör du skriva ner all information om ägaren från account management och ringa in till wow-europe (gratis). Där säger du att du vill byta epost eftersom ditt gamla har blivit hackat. då frågar dem efter all info om ägaren av accet, och om du svarar rätt, så får du mejlen ändrad. Vad måste jag svara rätt på då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Du, När man kan köper skaj man ta reda på sånt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Du, När man kan köper skaj man ta reda på sånt :P Du, det finns ett ordspråk: tänk innan du talar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Du, När man kan köper skaj man ta reda på sånt :P Tänk innan du köper. (: Redigerat 7 Maj 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg